onko muita jotka rakastaa syömistä ? *tärkeä kysymys,eikö!ei siis turhis lainkaan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
:wave:
joskus ärsyttää, että on vaan yks maha eikä sinne mahdu niin paljoo ja kaikkee ku tekis mieli .voi ku ois lehmä.ne ruokailee kuulemma jopa 17tuntia päivässä! :heart:

nyt on kaapissa suklaata, nuudeleita, suolalihaa, filepihvei,prinsessakakkua.. ja kaikkee tekis NIIIN mieli, mut ku oon ihan täynnä :'(

ja ei,en ole lihavakaan vaikka ns.elän syödäkseni :D

Just tänään mietin jouluruokia ja sitä miten täynnä lautanen olisi kaikkea ihanaa ja miten sitä jaksaisi syödä niin paljon. :p Se masun koko on kuitenkin rajallinen että jossain vaiheessa tulee stoppi ettei mahdu enempää :D

Jooo... Joskus kun on rahaa ostaa kaupasta kaiken maailman ihanat herkut,
niin sitä ei tiedä edes, mistä aloittaa, kun kaikkea tekee mieli samaan aikaan.
Ihan tuskaista. Sitten sitä syö yhtä ihan innoissaan ja vähän toista, mut sitten huomaakin olevansa täynnä ja harmittaa, kun ei viitti täyteen vatsaan tunkea vielä niitä muita herkkuja..

Kyllä, ja lähinnä ihan oikeaa ruokaa tai suolaista, makeasta en niin välitä... =)

En edes tajunnut kuinka paljon rakastan ruokaa, nyt maidottomalla, munattomalla ja tomaatittomalla dieetillä olen ihan masentunut eikä huvita mikään... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Kyllä, ja lähinnä ihan oikeaa ruokaa tai suolaista, makeasta en niin välitä... =)

En edes tajunnut kuinka paljon rakastan ruokaa, nyt maidottomalla, munattomalla ja tomaatittomalla dieetillä olen ihan masentunut eikä huvita mikään... B)

voisko tällaset kirosanat jättää niiku pois tekstistä ? :D

:wave: Pitäiskös käydä hakemassa kiinalaista, iltapalaksi saunamakkaraa, sitten vaikka leffaa ja parrotsin herkkuja... :p

Nimimerkillä 10 ylimäärästä kiloa kiitos rakkauden(syömiseen) :ashamed:

Rakastan suklaan syömistä (tai oikeammin on viha-rakkaussuhde). Ette arvaa miten kärsin kun en enää voi syödä sitä, ainakaan muutamaan viikkoon ja senki jälkeen hyvin hyvin rajoitetusti, jos ollenkaan, riippuen siitä miten hyvin opin itseni hallitsemaan.

ja se slogan : hyvä ruoka , parempi mieli on NIIN totta !

tappelin äsken turvaistuimen kanssa enkä saanut sitä autoon kiinni mitenkään ja oli pakko luovuttaa ja tulla takas sisään ja purkaa lapset sadevaatteista ja olo oli kuin sanonko mikä otassa.
mutta rivi fazerinsuklaata ja olin taas lempee ku jeesus. :D

Söin pikkuveljen valmistujaisissa Villa Hakkarin suklaatorttua ja pitää kyllä myöntää, että mielelläni oisin vaihtanut varamahalaukun tilalle...silmät söis mutta massu pinkeenä...slurps!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
:wave:
joskus ärsyttää, että on vaan yks maha eikä sinne mahdu niin paljoo ja kaikkee ku tekis mieli .voi ku ois lehmä.ne ruokailee kuulemma jopa 17tuntia päivässä! :heart:

nyt on kaapissa suklaata, nuudeleita, suolalihaa, filepihvei,prinsessakakkua.. ja kaikkee tekis NIIIN mieli, mut ku oon ihan täynnä :'(

ja ei,en ole lihavakaan vaikka ns.elän syödäkseni :D

Kerrankin kunnon puhetta tällä palstalla :D
Kahvikuppi kourassa (kermalla ja sokerilla) lisänä meni puolikas kismet :D

mä olen harkinnut vakaasti että puhkaisisi tuohon kaulaan putkelle reijän, josta se ruoka valuis syömisen jäälkeen suoraan roskiin... Laihtuis nopeasti ja varmasti ja sais syödä niin paljon kuin huvittaa ja mitä huvittaa...

Yhteistyössä