Onko muita jotka syö tooosi harvoin karkkeja ym. herkkuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Yleensä ei tee mieli yhtään karkkia, voi mennä viikkokausia että jonkun karkin syön. Sitten voi kyllä olla aikoja jolloin tulee mätettyä sen verran ettei taas tee mieli pitkään aikaan. Ei siis ole mitään himoa syödä jotain makeaa. Ja harvoin kyllä ihan sipsejäkään popsin. Melkein itsetehdyt popcornit on parempia jos jotain tekee mieli napostella. Mutta oonko mä ainoa jonka herkkutteluhimot on näin pienet? :o Raskausaika on eri juttunsa, mut nyt siis normaalisti.

voi sua onnellista! :) itellä välillä tulee hullu himo herkkuihin mutta kun on pitkään ilman,niitä ei tee enää ollenkaan mieli.
ja sit kun taas vähän maistaa niin se on menoa :kieh: pieni addiktio kenties,hmh.

ennen kuin muutin miehen kanssa yhteen niin söin melko harvoin. Paitsi poppareita, niitä meni vähän useammin. Sitten muutin miehen kanssa yhteen.... syö lähes jokapäivä karkkia. Jotenkin siihen mässyttelyyn lähti itekin mukaan kun niitä karkkeja on aina soffapöydällä. Nyt olen havainnut että mulle on alkanut kasvaa pieni pömppis, pakko vierottua piakkoin karkeista taas. Ja mies ei lihoa yhtään tietty.......

Yhteistyössä