Onko muita kenellä menkat viikon myöhässä ja sitten vasta plussanneet?

  • Viestiketjun aloittaja mymmelimyy
  • Ensimmäinen viesti
Suttis
Ei kuulu menkkoja edelleenkään, kp39 jo.. Tänää tein toisen testin ja negaa näytti. Mahaa tuikkii vaan jatkuvast, ens viikolla kyl kai lekuriin mentävä jos ei ala muuten mitää selviimää :/
 
Suttis
Yksinpuheluks tää vissii mul meniki tääl :D

Tänään kp42/28, lääkäris kävin ja se passitti sit huomen verikokeisii ja pissatestii. Mulle se sanoi että kyllä ne aika luotettavii on ne raskaustestit ja pienimpänä mahollisena vaihtoehtona se vissiin piti et oisin raskaana.. Noh labrat selvii vast ens tiistaina, tai jos ei siel selvii mitää niin sit viel gynelle aika..

Menee ikuisuus :'(
 
mimmukka
heiii jälleen kerran :)

on jääny vissiin multa vähä väliin tämä ketju. no mutta mulla ei ainakaan mittään uutta, kerkesin jo innostua mutta vissiin joku juttu jäi taas välistä ku oli yks vuotamaton kuukausi :eek: :(

voi pylly, haluan pullakasan uuniin heti :p no mutta mites muilla, onko hyvää vai huonoo? Suttis, kerrohan sitte mitä selevis labrassa!
 
mimmukka
nyt mulla menee kyllä ihan sivusta tämä juttu, mutta kaipaan apua!
huomasin tänään, että mun pissa/valkovuoto haisee ihan hirveelle. ekana tulee mieleen ammoniakki tai kissankusi. mikä tässä nyt on vikana, apuja kaipailis ja pikaseen!!!!!
 
Suttis
mimmukka, ihan ekana kyl nyt tulee mieleen virtsiitti :) Onko muita oireita, vatsakipuu tai koskeeko virtsatessa? Epäilisin että ei, olisit ehkä niistä sanonut jo..? :p Sitte tietysti hiivatulehdus tms, tai jokin hetkellinen häiriö :D Tai sitten ihan muuten vaan haisoo.. ;/
 
mimmukka
joo, tosijaa ei mulla oo mittää kipuja ollu missään. silläpä mietinki että mikähä tää homma nyt on :eek: on se kyllä kumma ku alakaa alapääki haista kissankuselle :D mut tännään ei oo kyl nokkaan moista hajua enää tullu, pittää tässä tarkkailla ja ottoo puhelu liäkärille jos pallautuu.
kaikkee sitä on, huhhuh.

no mutta suttis, mites ne sun pissatestit sun muut? :)
 
Suttis
En viel tiedä mittään, huomenna lääkäri soittelee tuloksia.. Mahakivut on kyllä hellittäny :eek: Mutta menkat edellee kateissa.. Ihme ilmavaivaa ollu koko ajan ja vatta ihan sekasin tai ylitoimiva koko ajan.. :eek: Alkaa rassaa tämmönen kyl!
 
Suttis
Juu eipä selvinny mittään! Tai no selvis sen verran että kaikki oli niinku pitääki, pissa ja munuais- ja maksa-arvot ja mitälie.. Varasin ajan gynelle, joka on vasta kahen viikon päästä!! Voi minua poloista..

Veikkaan että mul on nyt vaan kierto sekasin tms.. :/
 
mimmukka
no voihan. tuo on niin tuttua mulle :eek: jättää vuotamatta kuukauden ja tulee sit seuraavas kuus ihan normisti. mulle ainakkii tulloo aina hätä et mitä hittoo tapahtuu, kaikki ei oo kunnos jne. mut naisen roppa on ihmeellinen värkki, pittää myöntää :)
 
Negatiivi
Heipä hei! Kun tänne asti tuli tekstit läpi kahlattua, laitetaan sitten omakin tilanne taputeltavaksi.
Lopetin NuvaRingin käytön 07/2011 toiveessa mikäpäs muukaan kuin se pikkuinen. Renkaan lopettamisen jälkeen on tullut kaksi kiertoa, toisen kesto 27 pv ja toisen 31 pv. Nyt kolmas kierto on noiden kahden kierron pisimmästä (31pv) 7 päivää myöhässä, eli nyt mennään 38/31.

Negatiiviset testitulokset sain apteekista ostetuilla testeillä sekä 34/31 että 37/31, molemmat iltavirtsasta. Toisaalta tuntuu, että menkat olisi alkamassa, mutta toisaalta ei sitten yhtään. Vauva olisi toivottu, mutta koska en usko, että olisin tällä kierrolla raskaana toivoisinkin, että menkat alkaisivat pian ja homma saataisiin taas "raiteilleen" ja uutta yritystä päälle. Menkat eivät ole koskaan ennen jääneet väliin, mutta kaipa tuo hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen voisi tämänkin aiheuttaa. Ennen raskauden yrittämistä kävin tarkastuttamassa "paikat" ultralla yksityisellä gynellä, jossa hän totesi kaiken toimivan normaalisti ja ovulaatiokin kuvissa näkyi.

Itse asiassa toivon, että nyt kun tästä asiasta kirjoitan, tilanne "laukeaa" ja mensut viimein alkaisivat :)

Tsemiä kaikille plussaa toivoville!
 
SyysNeito
Ja täällä tällaisia kokemuksia, edelleen askarruttaa odotanko vauvaa vai en..

Jätin pillerit pois ja pari viikkoa sen jälkeen ovulaation aikaan harrastimme seksiä... joten hyvät mahdollisuudet olisi olla raskaana. Mitään kiirettä meillä ei ole saada vauvaa, mutta tulkoon sitten kun on tullakseen.. eli yrittämällä ei yritetä vielä.

Normaalisti olen todella terve, voisi sanoa ettei minua koskaan heikota, koske mahaan tai ole paha olo. Pari viikkoa tuon seksin jälkeen minulla oli usein heikko olo vaikka söin ja elin normaalisti. Muutaman päivän päästä pahanolon tunne oli lähes päivittäistä.. en kuitenkaan oksentanut. Maha tuntui kokoajan turvonneelta ja mahaa kihelmöi oudosti. Odotin, että alkavatko menkat... no alkoihan ne neljä päivää myöhässä, mutta ne eivät olleet normaalit. Normaalisti menkat kestävät viikon, mutta nämä menkat kestivät vain vajaa kaksi päivää ja olivat muutenkin paljon normaalia niukemmat. Menkkojen aikaan tein testin joka epäonnistui, ei tullut mitään tulosta (ei negaa eikä positiivista). Odotin viikon ja tein vähän luotettavamman testin. Tässä testissä luki että testitulos valmis 5min päästä. Kun tein testin, testiin ilmestyi selvästi kaksi viivaa eli testi oli positiivinen.. mutta kun odotin tuon ohjeessa olevan 5min niin testi näyttikin selvää negaa, ei edes mitään haamuviivoja.
Muita oireita ei juurikaan ole ollut vain pahoinvointi ja heikotus sekä lisääntynyt nälän tunne.

Tällä hetkelläkin vielä pohdiskelen olenko raskaana vai en... jossain vaiheessa menen verikokeeseen jos ei muuta, mutta en jaksa rynnätä lääkäriin jos en olekkaan raskaana. Jos olen raskaana niin taitaa olla menossa rv9, eli kovin alussa vielä.
 
vierailija
Ja täällä tällaisia kokemuksia, edelleen askarruttaa odotanko vauvaa vai en..

Jätin pillerit pois ja pari viikkoa sen jälkeen ovulaation aikaan harrastimme seksiä... joten hyvät mahdollisuudet olisi olla raskaana. Mitään kiirettä meillä ei ole saada vauvaa, mutta tulkoon sitten kun on tullakseen.. eli yrittämällä ei yritetä vielä.

Normaalisti olen todella terve, voisi sanoa ettei minua koskaan heikota, koske mahaan tai ole paha olo. Pari viikkoa tuon seksin jälkeen minulla oli usein heikko olo vaikka söin ja elin normaalisti. Muutaman päivän päästä pahanolon tunne oli lähes päivittäistä.. en kuitenkaan oksentanut. Maha tuntui kokoajan turvonneelta ja mahaa kihelmöi oudosti. Odotin, että alkavatko menkat... no alkoihan ne neljä päivää myöhässä, mutta ne eivät olleet normaalit. Normaalisti menkat kestävät viikon, mutta nämä menkat kestivät vain vajaa kaksi päivää ja olivat muutenkin paljon normaalia niukemmat. Menkkojen aikaan tein testin joka epäonnistui, ei tullut mitään tulosta (ei negaa eikä positiivista). Odotin viikon ja tein vähän luotettavamman testin. Tässä testissä luki että testitulos valmis 5min päästä. Kun tein testin, testiin ilmestyi selvästi kaksi viivaa eli testi oli positiivinen.. mutta kun odotin tuon ohjeessa olevan 5min niin testi näyttikin selvää negaa, ei edes mitään haamuviivoja.
Muita oireita ei juurikaan ole ollut vain pahoinvointi ja heikotus sekä lisääntynyt nälän tunne.

Tällä hetkelläkin vielä pohdiskelen olenko raskaana vai en... jossain vaiheessa menen verikokeeseen jos ei muuta, mutta en jaksa rynnätä lääkäriin jos en olekkaan raskaana. Jos olen raskaana niin taitaa olla menossa rv9, eli kovin alussa vielä.
Ylempään kirjoitukseen: Osta apteekista esim. Clearbluen digitaalinen testi ja tee se aamupissasta huomenna. jos se näyttää negaa niin on todella pieni mahdollisuus että olisit kaikesta huolimatta raskaana. jos ruutuun ilmestyy "raskaana" ei tulos voi olla väärä. ainahan mahdollisuus kohdun ulkopuoliseen tmv. mutta veikkaan että tällä saat nopeesti selville onko kyydissä masuasukki vai ei. mulla itellä oli viime kierros melkein 2 vko myöhäs menkat (aiemmin päiväntarkat) ja tullessaan vuoto oli ihan samanlainen ku sullakin, 2 päivää ja tosi oudot. kuitenkin testi näyttää negaa edelleen ja nyt odottelen jo seuraavia menkkoja. Tsemppiä sinulle!
 
Viimeksi muokattu:
marusia
Heipsansaa kaikki!

Täytynee itsekkin tänne kirjoitella kun mietityttää omakohtainen asia: olen siis 22 vuotias, ja tarkoituksena olisi saada seuraamme pientä päivänsädettä. Nyt siis kk myöhässä n. viikon, eikä menkkoja kuulu, vaikka sellaisia oireita löytyisikin. alavatsassa kummaa tunnetta, vähänkuin vihloo väliajoin, sekä juilii alaselkää välillä melko kovastikkin, tissit ovat hieman arat. Tein testin n kolme päivää sitten ja ihan selkeä nega :/ voiko siis seuraavan testin tehdä (milloin kannattaa?) ja kannattaako edes.. Huomasin tuossa jokunen päivä sitten, että oli ilmestynyt häpyhuulien viereen pehmeä patti (ei siis mikään "finnni", tai mikään vastaava. voisiko olla jotain rasvapattia esim?
Hyvin paljon kiitoksia niille jotka vain viitsivät vastata. :) Ja super onnea plussanneille! En voi käsittääkkään sitä onnen määrää, joka teillä on, ja joka tulisi myös minulla edes joskus olemaan. :)
 
Allisa
Täällä pohdinnassa sama aihe.
Menkat nyt 5 päivää myöhässä ja testit negaa. Välillä olen varma, että menkat alkaa, koska alavatsaa juilii, mutta sitten kipu menee taas ohi. Välillä tulee myös kiire vessaan, kun tuntuu, et nyt menkat alko, mutta kyseessä onkin runsas valkovuoto.
Viime kuussa oli ensin normaalit menkat ihan ajallaan ja sitten 18 päivää siitä alkoi uusi vuoto. Tosin tämä toinen vuoto oli vain pientä tiputtelua 3 päivää. (Menkat kestää normisti 7 päivää)
 
k1rs1kka
Minulla oli menkat myöhässä, ja negaa näytti testit. Kp 35 testasin vielä kerran, ja yhtäkkiä näyttikin positiivista ja pari muutakin testiä sen jälkeen vahvisti asian. Eli niin voikin käydä! Minun kohdallani näyttää siltä että ovulaatio tapahtui vasta kp 22 josta johtuen ei voinutkaan testit näyttää aiemmin plussaa.

Tsemppiä kärvistelijöille!
 
vierailija
Minulla oli menkat myöhässä, ja negaa näytti testit. Kp 35 testasin vielä kerran, ja yhtäkkiä näyttikin positiivista ja pari muutakin testiä sen jälkeen vahvisti asian. Eli niin voikin käydä! Minun kohdallani näyttää siltä että ovulaatio tapahtui vasta kp 22 josta johtuen ei voinutkaan testit näyttää aiemmin plussaa.

Tsemppiä kärvistelijöille!
K1rs1kka: millaisia oireita sulla oli ennen plussaa?
 
Viimeksi muokattu:
kärvistelijä
Tavallaan lohdullista lukea erilaisia keskustelupalstoja, kun huomaa, että tarinoita on niin monenlaisia..

Olen itse kuin tulisilla hiilillä, sillä menkkojen olisi pitänyt alkaa (mielestäni) viime torstaina - ei merkkiäkään, että alkaisivat. Pikkukakkonen on toiveissa ja kärsimättömänä olen jo ehtinyt tehdä varhaisen raskaustestin ja 2 tavallista raskaustestiä (Predictor ja Apteekin oma) mutta NEGAA näyttävä kaikki;((

Mielessä risteilee, jos vaikka mitä ajatuksia... Olen 38 v. ja kuukautiseni ovat olleet säännölliset siitä lähtien kun alkoivat ollessani 11-vuotias. Ei poikkeuksen poikkeusta - oli sitten käytössä ehkäisyrengas tai -pillerit. Ovat olleet säännölliset myös viimeiset 2 vuotta, jolloin minä en ole käyttänyt ehkäisyä (käytössä kondomi). Olen seurannut kuukautisia jo vuosia Ovulation Calendar | Free Ovulation Calculator - Ovulation Help -sivuston avulla...

Esikoisen kanssa plussa näkyi heti kuukautisten jäätyä pois, raskausaikana ei ollut mitään erikoista ja kuukautiset alkoivat 6 vkoa synnytyksestä.

Nyt kun olemme jättäneet myös kondomin pois, niin menkat jäivät kyllä pois, mutta plussaa ei näy;((( Ihmeellistä! On todella epäuskoinen fiilis, että mieleni olisi tehnyt tepposet? Mutta, kaikkihan on mahdollista, eikö niin?

Pitänee alkaa tutustua tarkemmin kiertoon ja laskeskella päiviä. Eipä tässä enää nuoria olla..;) Hain tänään apteekista pari uutta raskaustestiä ja ovistestejä kaiken varalta.

Oli pakko jonnekin purkautua tästä fiiliksestä. Kärvistely jatkuu...
 
kärvistelijä
Alkuperäinen kirjoittaja kärvistelijä;11020194:
Tavallaan lohdullista lukea erilaisia keskustelupalstoja, kun huomaa, että tarinoita on niin monenlaisia..

Olen itse kuin tulisilla hiilillä, sillä menkkojen olisi pitänyt alkaa (mielestäni) viime torstaina - ei merkkiäkään, että alkaisivat. Pikkukakkonen on toiveissa ja kärsimättömänä olen jo ehtinyt tehdä varhaisen raskaustestin ja 2 tavallista raskaustestiä (Predictor ja Apteekin oma) mutta NEGAA näyttävä kaikki;((

Mielessä risteilee, jos vaikka mitä ajatuksia... Olen 38 v. ja kuukautiseni ovat olleet säännölliset siitä lähtien kun alkoivat ollessani 11-vuotias. Ei poikkeuksen poikkeusta - oli sitten käytössä ehkäisyrengas tai -pillerit. Ovat olleet säännölliset myös viimeiset 2 vuotta, jolloin minä en ole käyttänyt ehkäisyä (käytössä kondomi). Olen seurannut kuukautisia jo vuosia Ovulation Calendar | Free Ovulation Calculator - Ovulation Help -sivuston avulla...

Esikoisen kanssa plussa näkyi heti kuukautisten jäätyä pois, raskausaikana ei ollut mitään erikoista ja kuukautiset alkoivat 6 vkoa synnytyksestä.

Nyt kun olemme jättäneet myös kondomin pois, niin menkat jäivät kyllä pois, mutta plussaa ei näy;((( Ihmeellistä! On todella epäuskoinen fiilis, että mieleni olisi tehnyt tepposet? Mutta, kaikkihan on mahdollista, eikö niin?

Pitänee alkaa tutustua tarkemmin kiertoon ja laskeskella päiviä. Eipä tässä enää nuoria olla..;) Hain tänään apteekista pari uutta raskaustestiä ja ovistestejä kaiken varalta.

Oli pakko jonnekin purkautua tästä fiiliksestä. Kärvistely jatkuu...
Kärvistelijä jatkaa...
Kirjoitin edellisen, vaikkakin pitkän, viestini nopeasti ajattelematta sen ihmeemmin..

En missään nimessä tarkoita, että oletan että "ensimmäisestä" mahdollisuudesta raskaus heti onnistuisi.. Tietenkin ymmärrän, että nämä asiat eivät suju sormia napsauttamalla!

Kärvistelyn aiheuttaa siis kuukautisten pois jääminen, ensimmäistä kertaa elämässäni (lukuunottamatta 1. raskausaikaa) ja toiveet tietysti heräävät, kun raskaus on toivottu ja mahdollinen.
 
perhe haaveissa
Onko kukaan puhunut lääkärin kanssa raskauden yrittämisestä Champixin aikana?
Ohjeessahan lukee, että ei saa käyttää raskaana ja pitää keskustella lääkärin kanssa jos suunnittelee raskautta. Olisin näin tehnytkin, mutta asia ei ollut ajankohtainen kun vajaa vuosi sitten haen lääkkeet.
Lähinnä askarruttaa entäs jos tulisi raskaaksi kuurin aikana ja onkohan siinä joku varoaika kuurin jälkeen? Tuntuu hölmöltä mennä lääkäriin kysymään kahden kysymyksen takia..
 
hallansuru
olen tehnyt 3 negatiivista raskaustestiä oireilun alettua, ja nyt menkat melkein viikon myöhässä.tänään tein apteekin oman testin.suuri pettymys.nega.neuvolasta laitettu lähete raskaustestiin labraan, virtsakoe sekin.luulen et negaa näyttää.

minulla oli hormonikierukka lähes puoli vuotta.se poistettiin tässä kuussa 12 päivä ja lasta on yritetty 13 päivä asti.kuukautisten olisi kuulunut alkaa 24-26.10 mutta ei ole kuulunut.viimeks alkoi 24 päivä.menen maanantaina raskaustestiin ellei menkat ala.epäilen suuresti että se näyttää negatiivista kuten 3 apteekin testiäkin..

oireita on päänsärky, välillä paha olo, painon tunne alavatsassa, vihlomista äkkiä vatsan molemmin puolin ja kokoaikainen uupumus ja väsymys.tunnen olevani raskaana mutta testit näyttää negaa.

miltä kuulostaa?onko mahdollista että olisin raskaana?ainut vuoto mitä tässä kuussa tullut oli loopin jälkivuodot.se tehtiin minulle tässä kuussa.

toivoisin olevani raskaana ja epätietoisuus tekee ihan masentuneeksi.saan itkukohtauksia ilman syytä.sekin on helposti kyl tulkittavissa raskausoireeksi.siis kuukausi ilman menkkoja, eihän se täysin normaalia kuitenkaan ole.tänään kyl tuli itku sen testin takia.masensi niin syvästi negatiivinen tulos.olin varma et oon raskaana ja testi sen näyttää.
 
hallansuru
tänään oltiin puuhissa taas kerran, olettaen et olisin raskaana.huomasin juuri vessassa käytyäni et paperiin tuli pyyhkiessä verta ja pienen pieni pisara verta housuissakin.johtuuko siitä et on tehty looppi ja sit toi yhdyntä avannu vanhoja haavoja vai voiko olla et menkat alkaa?aika oudot menkat kyl, yleensä tulee kerralla ja paljon.hmm.miettimistä ja paljon.tää antoi vaan lisää miettimistä.ei tietoa.veri oli outoa.limaista ja oranssia :O
 
Mea83
Eipä ton Champixin kanssa ongelmaa ole jos lopetat plussatestin jälkeen. Haitallisempaa se tupakka on sikiölle. Hallansuru, normia on, että kierukan jälkeen kuukautiskierron käynnistyminen kestää. Ei tarkoita että olisit raskaana välttämättä..
 
hallansuru
jees, no lääkäri sanoi että kuukautiset palautuu heti normaaliksi(kierukan aikana minulla oli melko runsaana kuukautiset)säännölliset kyllä ja lyhyet mutta sitä tuli kyllä runsaasti.siteitä piti käyttää aina loppukuusta.lääkärin mukaan on outoa ettei ne ole nyt tulleet.en saanu mielenrauhaa niin soittelin sinne missä kierukka poistettiin ja sit ne käski soittelee neuvolaan.neuvolassa ollaan jo järkkäämässä jotain ihmeen perhesuunnitteluistuntoa vaikka sanoin etten välttämättä edes ole raskaana! :D (vielä) aion olla, tulla raskaaksi.mutta välttääkseni pettymystä en hypi vielä riemusta.

se eilinen verenvuoto olikin vaan siihen paperiin se pieni pisara.siinä se oli.yön yli pidin varmuuden vuoksi sidettä ku olin VARMA et nyt alkaa menkat.side oli puhtaan valkoinen aamulla..ei vieläkään varmuutta.

huomenna pitäs tehdä testi, ihan kauheaa kun en ehtinyt hakee pissapurkkia.pitää aamulla olla käymättä veskissä ja mennä bussilla keskustaan ja oottaa vuoro labrassa!ja juoksen yötä päivää koko ajan tällä hetkellä veskissä.miten kestän sen...blaah.ja sit kuitenki tulos on nega..uskoisin.luulisin.

tusin se tulos parissa päivässä mihinkä muuttuu jos olisikin raskaana?jos on nega jatketaan yrittämistä, tai ei me yritetä, me luontaisesti tehdään kuten ennenkin ehkäisyä, harrastetaan seksiä montakin kertaa viikossa.jo on ihme jos joku kerta ei tärppää ;D

paitsi, lääkäri yrittää PAKOTTAA minut käyttämään ehkäisyä jos nyt en ole raskaana! siis oikeasti, pakottaa melkein.mut onneks ei voi.vain koska sairastan masennusta en muka ole valmis huolehtii lapsesta.miks koko ajan minä minä minä, ja kaikki pyörii minun ympärillä,olen avioliitossa elävä nainen, en ole yksin tässä asiassa :( lääkärit käy hermoille ihan tosissaan minulla! :( piti lähes pakottaa kauheen väännön jälkeen psykiatri vaihtaa lääkitykseni valmiiksi jo tässä vaiheessa raskauteen sopivaksi kun kerroin et aiotaan lasta.voi herranjestas.miks mielenterveyspotilaat eivät saisi tehdä lapsia jos ite kokee olevansa voimissaan?

minulla on jo yksi lapsi sitäpaitsi, 8 vuotias tosin.yksi pilleri jäi välistä ja heti tulin raskaaksi...oispa nytkin yhtä herkillä. :D
 
Mea83
No ite olen kyllä ymmärtänyt, että myös Mirenan jälkeen kierto voi olla sekaisin. Toki todennäköisempää se olis ollut, jos sulla ei olis ollu mitää vuotoja siinä välissä.

Hyvää ne lääkärin kuitenkin vaan tarkoittaa, kun on huolissaan siitä, että jaksatko huolehtia pikkuisestasi. Synnytyksen jälkeen mielenterveysongelmat helposti korostuu. Kuitenkin itse tunnet itsesi parhaiten, ja kertoohan sekin jo paljon, että olet etukäteen jo ottanut huomioon lääkkeen vaihdotkin! :) Mieti kuitenkin tosissasi läpi se oma tilanne, jaksatko yöheräämiset, pystytkö tauottamaan lääkkeesi kokonaan muutama viikko ennen synnytystä (usein tarpeen, jotta ei tule vieroitusoireita vauvalle)? Oikeassa olet siinä, että auttaa kummasti kun kyseessä ei ole ensimmäinen lapsesi, tiedät mitä odottaa :)
 
hallansuru
siis tiedän et mitä odottaa.ja olin pahemmin masentunut ensimmäisen lapsen aikana ja se ei ollut suunniteltua ja toisekseen, hoidin lasta yksin.nyt olen avioliitossa enkä joudu yksin olemaan, enkä ole ainut joka joutuu heräilee öisin, saan tottakai apua mieheltäni.olen yrittänyt tätä tolkuttaa lääkärille että mieheni tahtoo olla mukana juuri yhtä paljon kuin minä.
jos tuntuu etten jaksa esim.syöttää yöllä maitoa voi pullottaa ja mies voi tehdä sen.miksei voisi?

olen täysin valmistautunut henkisesti siihen että yritän tehdä lapsen mieheni kanssa.tällähetkellä lääketilanne on se et on vaan tarvittavat käytössä :) en edes tartte jokapäiväistä lääkitystä.edellisen raskauden ajan söin kokoajan mielialalääkettä jolla ei ollut mitään vaikutusta lapseeni.

vieläkin oottelen kuukautisia mut on se parempi tehdä lääkärin ohjeen mukaan se testi vaikka en usko et se tulos muuttuis näin äkkiä mihinkään vaikka olisin raskaana.pari päivää vaan ku tein edellisen.

lääkäri ei tahdo uskoa tulosta joka on negatiivinen.hänen mielestään koska minulla oli säännölliset kuukautiset kierukan aikana minulla pitäisi jatkua ne normaalisti, kun taas jos kuukautiset olisi kadonneet tilanne olisi toinen.näin hän sanoo.tottakai sitä toivoo raskautta jos tuntee et nyt on sen aika, sit ne negat tuottaa pettymyksiä......sit kun lukee toisten juttuja et heti tullut raskaaksi mirenan jälkeen niin viel enemmän ketuttaa.

pah.on tää yhtä kärvistelyä tää raskaaksi haluaminen.
 

Yhteistyössä