M
mahaneurootikko
Vieras
Mä en varmaan ikinä kehtaa seurustella kenenkään kanssa. Mulla on melkein neuroosi mahani takia. Jos oon joskus ollu poikakaverin luona yötä ni tuskin uskallan nukahtaa ku pelkään et pääsee pieru. Samoin on jos pitäis jotain syödä, etenki aamulla. Aina saa sepitellä syitä vaikka ois hirvee nälkä. Samoin oon usein laittanu telkkarin päälle tai musaa että kehtaan käydä vessassa. Ja siltikin tuntuu siinä pöntöllä istuessa ettei pysty millään päästää pierua, kakkaa tai pissaa.
Kylässä kieltäydyn tarjoiluista, koska mulla rupee aina noi kahvipöytähetket jännittää ja sit kiertää varmana. Mua hermostuttaa käydä pissallakin jos on sellanen vessa et siitä kuuluu. Ja aina sillon tietty lorisee kunnolla. Kotona ollessa mulla harvoin on mahavaivoja. Nää liittyy siis aina sosiaalisiin tilanteisiin. Mä häpeen kaikkia ääniä mitä noihin suolistu-, ja pissajuttuihin liittyy.
Mikä tähän auttaa???
Kylässä kieltäydyn tarjoiluista, koska mulla rupee aina noi kahvipöytähetket jännittää ja sit kiertää varmana. Mua hermostuttaa käydä pissallakin jos on sellanen vessa et siitä kuuluu. Ja aina sillon tietty lorisee kunnolla. Kotona ollessa mulla harvoin on mahavaivoja. Nää liittyy siis aina sosiaalisiin tilanteisiin. Mä häpeen kaikkia ääniä mitä noihin suolistu-, ja pissajuttuihin liittyy.
Mikä tähän auttaa???