R
raskaanaolevamamma
Vieras
Mua väsyttää päivät pitkät, haukottelen, mutta en voi tietenkään tässä nyt enää laittaa nukkumaan, enkä mä osaa raskausaikana ottaa päivätorkkuja, en vaan osaa. Laitoin illalla taas hiukan ennen kahtatoista nukkumaan, ja taas heräsin hyvin pirteänä klo 6 aamulla. Ei puhettakaan,että olisi voinut mennä uudelleen nukkumaan.
Sanokaa, että tää on väliaikaista
Tää on mun kolmas raskaus, ja joka kerta ollut tätä samaa, tuonne rv 16 asti. Kukkuuuuuuu
Noh, pitää yrittää opetella laittamaan hiukan aiemmin nukkumaan, jotenkin vaan on mukavaa valvoskella illalla ja ottaa omaa aikaa, mutta sitten tuo aamulla kuudelta herääminen jotenkin rasittaa.
No, tää raskauskin on toki väliaikaista
Eihän tämä loputtomiin kestä, vaik menis loppuun asti näin. Kyllähän sitä väliaikaisesti pärjää 6-7 tunnin yöunilla, tottakai
Mut kun oon aika kova normaalisti nukkumaan, nukun reippaasti pitkään. Mutta jotenkin nää alkuraskaudet on mulle olleet tällaisia, voi voi
En halua valittaa, kyllä tän kestää, ei täs niinku sillee mitää, mut ois mukava saada vertaistukee
Sanokaa, että tää on väliaikaista
No, tää raskauskin on toki väliaikaista
Mut kun oon aika kova normaalisti nukkumaan, nukun reippaasti pitkään. Mutta jotenkin nää alkuraskaudet on mulle olleet tällaisia, voi voi
En halua valittaa, kyllä tän kestää, ei täs niinku sillee mitää, mut ois mukava saada vertaistukee