Onko muita menossa Muksumessuille Tampereelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maalainen

Vieras
Me täältä "maalta" suunnitellaan messuille lähtöä, mutta onko kellään mitään tietoa millaiset tuolla on tilat esim. vaunuille, imettämiseen, jne? Kai siellä jotain ruokapaikkoja on? Onko siinä Pirkkahallin lähellä parkkipaikkoja vai pitääkö jättää auto kauas? Jaksaakohan tommoiset messut kiinnostaa vielä 10veetä vai olisiko parempi jättää esikoinen mummolaan? Väkeä siellä varmaan on kutienkin ruuhkaksi asti?

Alkuperäinen kirjoittaja df:
http://www.muksumessut.fi/

Löytyy lähes kaikki tarvittava info.

Joo, no mä kattelin noi sivut jo, mutta mietin että millainen on käytännössä "vaunuparkki". Ja paikoituksesta olen ihan pihalla... Olisin nimenomaan käytännön kokemuksia kaipaillut...

Onko nää vastaavat kuin ne Helsingin lapsimessut? Ei tästä olis kuin 100 kilsaa Tampereelle... Houkuttais kyllä lähteä! Mitäpä jos jättäis lapset kotiin ja menis yksin? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mahtaakohan muuten tohon sisäänpääsymaksuun jo kuulua se Hoplopin käyttäminen? Vai peritäänköhän siitä vielä erillinen maksu?

Eiköhän siinä ole erillismaksu.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksen mä ole näistä kuullut aiemmin? Ei vissiin ole kovinkaan hyvin mainostettu tapahtumaa...

En mäkään ole nähnyt ainakaan mitään telkkarimainoksia tai muita. Mutta yksi tuttu on menossa sinne töihin ja se vinkkas...

Sisäänpääsy

AIKUISET 12 ?
(Plussakortilla 10?)

LAPSET 7 ?
(Plussakortilla 5?)

PERHELIPPU 30 ?
(Plussakortilla 25?)

Alle 3-vuotiaat veloituksetta.
Lippu oikeuttaa kertakäyntiin tapahtumaan kyseisenä päivänä.
HopLop -puuhapaikka sisältyy pääsymaksuun!

Alkuperäinen kirjoittaja Maalainen:
Me täältä "maalta" suunnitellaan messuille lähtöä, mutta onko kellään mitään tietoa millaiset tuolla on tilat esim. vaunuille, imettämiseen, jne? Kai siellä jotain ruokapaikkoja on? Onko siinä Pirkkahallin lähellä parkkipaikkoja vai pitääkö jättää auto kauas? Jaksaakohan tommoiset messut kiinnostaa vielä 10veetä vai olisiko parempi jättää esikoinen mummolaan? Väkeä siellä varmaan on kutienkin ruuhkaksi asti?

On isot paikoitustilat. Vaunupoppoota on messuilla usein, itse olin yksillä messuilla 10 kk ikäisen vauvan kanssa, mut liinaillen. Varsinaista lastenhoitohuonetta en silloin löytänyt (vai olikohan se ihan täynnä ja pitkä jono ihan tavallisia messuasiakkaita). Ei normaalimessuilla mikään lapsiparatiisi, mutta ihan toimiva. Yleensä on aika pikaruokatyyppistä ruokailua. Omien eväiden syöminen ei oikein onnistu.

En ole messuille itse menossa.

Sodexon ravintola on messukeskuksessa. Ja siinä on parkkipaikkoja kyllä vieressä. Lisäksi lähellä on Citymarket, ja me on yleensä jätetty auto siihen parkkikselle, kun on messuilla käyty.

Vaunuparkista en osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja miima:

Sodexon ravintola on messukeskuksessa. Ja siinä on parkkipaikkoja kyllä vieressä. Lisäksi lähellä on Citymarket, ja me on yleensä jätetty auto siihen parkkikselle, kun on messuilla käyty.

Vaunuparkista en osaa sanoa.

Niin juus: pirkkahallissa pysäköinti maksaa, siinä viereisessä kauppakeskuksessa ei. Mut on siitä muutaman sadan metrin matka kyllä.

Yhteistyössä