Onko muita monilapsisia jotka ei ole käyneet koskaan synnytysvalmennusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamunrusko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamunrusko

Jäsen
14.07.2006
44
1
6
Hymyilytti kun oltiin neuvolassa ja tuli puheeksi etten ole koskaan käynyt synnytysvalmennuksessa. Miestä hotsittais mennä koska tämä on hänen ensimmäinen lapsi. Itsellä on jo monta synnytystä takana joten tuntuisi aika turhalta kuluttaa aikaa valmennuksessa. Mutta menisinkö mihen mieliksi :laugh: . Yleensä taitaa olla niin päin että mies lähtee mukaa naisen mieliksi.

Eka kerralla mulle soitettiin neuvolasta, että osallistunko valmennukseen, mutta en mä sitten viittinyt, kun olin jo synnyttänyt =)
Tokalla kertaa en taaskaan ehtinyt, kun seuraavakin oli keskonen.
Kolmannella kerralla kävin yhden kerran jossain tilaisuudessa, missä puhuttiin lähinnä vaipanvaihdoista yms.

Mie!
Ensimmäistä lasta oottaissa asuttiin tuppukylässä, jossa olin ainut esikkoa oottava :) Joten eipä tullut valmentauduttua. ;)
No kakkosta kun odotin, niin asuttiin jo kaupungissa, ja neuvolasta koittivat, että voit mennä valmennukseen jos haluat - joo, ei kiitos. Olen yhden maailmaan saattanut, joten en mene. Ja kolmannenkin olen ilman valmennuksia tekassut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jode:
Eka kerralla mulle soitettiin neuvolasta, että osallistunko valmennukseen, mutta en mä sitten viittinyt, kun olin jo synnyttänyt =)
Tokalla kertaa en taaskaan ehtinyt, kun seuraavakin oli keskonen.
Kolmannella kerralla kävin yhden kerran jossain tilaisuudessa, missä puhuttiin lähinnä vaipanvaihdoista yms.
En mäkään ekoilla raskauksilla tahalleen jättänyt välistä. Ensimmäisessä raskaudessa terveydenhoitaja unohti minut ulkopuolelle. Eli oma terkkari jäi kesälomalle ja sijainen ei ollut huomannut jotain muistilappuja jne.... Ja kun asia huomattiin niin valmennus oli ollut jo useamman kerran. Seuraavalla kerralla jäi keskosuuden takia, ei ehditty mukaa ennen lapsen syntymää ja sen jälkeen ei sitten enää huvittanut mennä kun oli jo kaksi synnytystä takana. Mitähän muut aattelee jos minä viisi synnytystä läpikäyneenä menen sinne mukaan.

Yhteistyössä