onko muita naisia jotka ei itke juuri koskaan? Max1krt/vuosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapinen

Vieras
En yleensä itke häissä, tv:tä katsoessa jne. Raskaana ollessa tuli pala kurkkuun jossain vaiheessa mutta en itkenyt. Synnytyksen jälkeisenä aikana itkin ehkä 5krt hormonimyrskyissä kun joku harmitti hirvesti.

Jos joskus itken niin se johtuu yleensä mun ja mieheni välisistä riidoista, eli sillä hetkellä kun riitelemme ja kaikki maailmassa harmittaa.
Minkä takia te muut naiset itkette?
Olenko jotenkin kova/kylmä ihminen?

Et ole kylmä ihminen. Itse olen joskus miettinyt aivan samaa että olenko kylmä vai...
toisia ihmisiä ei vain yksin kertaisesti itketä elokuvat tms. Itse olen aikoinani käynyt sellaisen elämän koulun etten jaksa yksin kertaisesti itkeä. Elämä kovettaa toisia ihmisiä ettei välitä, jaksa tai ei kolahda enään mikään niin että itkettäisi.

Viime päivinä olen itkenyt paljon, koska ystäväni vauva menehtyi kätkytkuolemaan. Yleensä itken aika harvoin. Mieheni lähti työmatkalle Kiinaan syyskuun alussa ja seuraavan kerran tapaamme jouluna, joskus on niin ikävä että itkettää.

Mä itken yleensä max muutaman kerran päivässä :snotty: . Tänään just taas tippa linssissä katselin Idolssia =)

Niin ja mä itken koska olen valtavan herkkä. En siis itke pelkästään surusta vaan milloin mistäkin. Esim. delfinaariossa Särkänniemessä mä en vaan voi olla itkemättä kun ne delfit on niin ihania :ashamed: .

Se että sä et itke, ei tee susta kovaa ja kylmää. Sä vaan et oo tämmönen itkupilli :)

Ny itken ku oon raskaana ni aika useestikin. Muutoin en juurikaan, vast sit ku oikeesti jokin satuttaa (esim. viimeks ero exästä noin 2,5v sitten ja sen jälkee ku en päässy toki het asiasta yli vaikka itse jätinkin ja parempi niin). Mut muutoin siis en. Pitää olla aika huono pvä muutenkin et herkemmin itkisin, ellen siis raskaana ois.

Yhteistyössä