onko muita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n40. Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n40. Äiti

Vieras
hei . onko muita pareja joilla viikonloppuillat kuluvat näin.! perhe kasassa, ilta katsotaan telkkua, lapset nukkumaan ja odotuksissa pieni lemmenleikki puolison kanssa. no vastapuoli kittaa olutta eikä kiinostu minusta vaikka koitan hiukan provosoida niukalla ilta-asulla ja hiukan sexikkäälläkin. katsotaan yhdessä telkkua vierekkäin mutta mitään ei tapahdu. pitäisikö käydä "väkisin " kiinni siihen itseensä vai mikä on. näiverryn puutteessa kun ein saa riittävästi sexiä. haluaisin vaikkapa 4-6 kertaa viikossa jos vain saisin. nyt joudun usein ( kokoajan) tyydyttämään itseni. onko normaalia tämä ja löytyykö hengenheimolaisia.??

on sitä oottelua meilläkin mutta, ootellaan että vaimo ois valmis seksiin ja mutta kun häntä ei taho kiinnostaa. Ei läträtä paljon viinan kanssa. Vaimoni ottaa joskus muutaman kaljan niin kuin minäkin . Minä juon tällä hetkellä melkein vähemmän mutt ootellaan jos se joskus sytyttäs. Meikäläinen syttyy pelkästä ajatuksesta saatikka kun vaimon viereen pääsee niin...

No tuo 4-6 kertaan viikossa kyllä kuulostaa aika paljolta, seurusteluaikana se kyllä saattaakin olla totta mutta pidemmässä parisuhteessa saanen epäillä. Jospa mies vain on väsynyt? Eihän miehenkään voi olettaa aina olevan halukas silloin kun itse on vai mitä? Meilläkin pitää toisinaan turvautua omaan käteen, mutta vain toisinaan, normaalisti halut kyllä kohtaavat onneksi.

Jos tilanne on pidemmän päälle toistuva kannattanee ottaa asia puheeksi.

Mulla ainakin halut ja kutina kalun varressa vain lisääntyy mitä enemmän sekstaa. Sitä voisi naida vaikka pari kertaa päivässä, tietenkin kiihoketta pitää saada. No puolisona jääkuningatar josta ei oikein ota selvää, johtunee siitä että saa liian helposti orkun, ennen miestänsä yleensä.

"mieskone" ei kai se naista haittaa jos saakin orkun pian, ainakin minä voin saada monta orkkua yhdynnän aikana.Kaikki eivät tietenkään ole sellaisia voimat vieviä orkkuja, minulle se suurin on sellainen orgasmi missä ejakuloin, suuri on myös klitorisorkku...se emätinorkku on sellainen pienempi, niitä jaksaa ottaa useamman.

Samanlaista se on meilläkin.
Itse miehenä koen tietenkin kanssa vähintään 4-6krt viikossa lemmiskelyä.
Pelkkä kirjoittelukin alkaa tekee semmoista tykytystä puntissani. :)

Auttakaa miestä mäessä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
"mieskone" ei kai se naista haittaa jos saakin orkun pian, ainakin minä voin saada monta orkkua yhdynnän aikana.Kaikki eivät tietenkään ole sellaisia voimat vieviä orkkuja, minulle se suurin on sellainen orgasmi missä ejakuloin, suuri on myös klitorisorkku...se emätinorkku on sellainen pienempi, niitä jaksaa ottaa useamman.
Olen vaan miettinyt että kun nainen saa liian helposti niin vähentääkö se seksin haluamista. Jos orkku taas on tiukassa sitä saadakseen tekee tosissaan töitä useammin. Täällä kun osa naisista tuntuu olevan varsinaisia petoja, jollaisen mielellään ottaisi. Sen sijaan oma ja _oikeasti_ kaikkien tuttujen miesten naiset on enempi sellaisia "annetaan nyt 2-3 kertaa viikossa ettei äijät rutise" tyyppiä. Ja miehissä ei ole mitään vikaa ulkoisesti, ja muutkin sanovat hoitavansa hommat taiteen sääntöjen mukaan ja välillä spontaanisti, ettei silläkään puolella luulisi olevan vikaa. Kaikki ovat tosin olleet yhdessä jo vähintään 5 vuotta.

Nainen lukee mielummin sängyssä Madonnan elämänkertaa eikä ikinä tee aloitetta, korkeintaan se rutiini eli pallien rapsutus lukiessa kun itse hieroo hartioita, ja jos alkaa jököttää niin siten ensin käsipeliä ja lopulta itse asiaan. Tässäkin jos itse ei ala käydä kuumana niin nainen alkaa kuorsata ajan päästä, eli ei koskaan tämän puolelta kiihkoa tai vastaavaa. Koskaan päivällä ei tapahtu mitään eroottista ati seksuaalista naisen taholta, itse pitää aina tehdä jos haluaa jotain. Ja homman jälkeen heti paluu arkihommiin ilman mitään läheisempää. Minkäänlaista seksuaalista kiihkoa tai halua ei toisen pulelta huomaa koskaan, ja sama kuulemma tuttujen kohdalla. Jos itse olet liian usein aktiivinen niin se alkaa jo toista häiritä ja aletaan valittaa ja välttää tämän taholta tilanteita joissa mies alkaa käydä kuumana. Joka jannu meistä on puutteessa ja oikeasti läheisen kiihkeän seksin ja läheisyyden tarpeessa. Rutiiniseksi joka vain hoidetaan on persiistä.

Yhteistyössä