A
ap
Vieras
soitin nyt tuohon toiseen liikkeeseen kysyin voinko palauttaa heille tuotteen jonka ostin eripaikkakunnan myymälästä oli töykeä mutta vastasi että voit palauttaa....eli mitä tämä nyt tarkoittaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:soitin nyt tuohon toiseen liikkeeseen kysyin voinko palauttaa heille tuotteen jonka ostin eripaikkakunnan myymälästä oli töykeä mutta vastasi että voit palauttaa....eli mitä tämä nyt tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä jos opitMä oon kai niin vanhanaikainen, että melkein ärsyttää yks kaveri, joka ostelee vaan aina 2 eriväristä paitaa jos ei osaa päättää ja surutta palauttaa kun ei tykkääkkään. Kyl se on niin et jos ostat ni omistat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:soitin nyt tuohon toiseen liikkeeseen kysyin voinko palauttaa heille tuotteen jonka ostin eripaikkakunnan myymälästä oli töykeä mutta vastasi että voit palauttaa....eli mitä tämä nyt tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:nyt on höynäytetty tyhmää...että ottaa päähän.....olen tottunut kun noilla isoilla kaupoilla on tuollainen etu niin ostan välillä sovittamattakin vaatten. Noh opimpahan nyt kantapään kautta asian![]()
Hyvä jos opitMä oon kai niin vanhanaikainen, että melkein ärsyttää yks kaveri, joka ostelee vaan aina 2 eriväristä paitaa jos ei osaa päättää ja surutta palauttaa kun ei tykkääkkään. Kyl se on niin et jos ostat ni omistat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysyin vaan voinko palauttaa...vien sen joka tapauksessa tuonne eripaikkakunnan liikkeeseen katson sitten jotain käyttö vaatetta tilalle jos en saa rahoja takaisin....
Mutta en ymmärrä kun soitan ystävällisesti ja kysyn niin molemmissa ollaan niin töykeitä....en kyllä enää toiste käytä heidän palveluita.
Oma vikani on kun en ottanut selvää...mutta se että voisivathan he vastata ystävällisesti jos soittaa ja kysyy.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä taas luulen että kaupoilla todella on vaihto-ja palautusvelvollisuus tietyn ajan. Ja jos ei niin ole, niin siitä pitää erikseen mainita.