Onko mulla aihetta epäillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä sanotte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä sanotte

Vieras
Mies on lähettänyt yöllä töissä ollessaan työkaverilleen (nainen) joka myös töissä 8 viesti ja saanut tältä 4 (lisäksi 4 kertaa molemmin puolin soitelleet). Yksi naisen lähettämä on puhelimessa tallessa muut poistettu. Puhuu vapaapäivinäkin lähes päivittäin tästä työkaveristaan. Ihan "niitä näitä" yleensä, mutta ihmetyttää miksi pitää jatkuvasti siitä puhua jotain. Siksi tutkin puhelimen kun oon puheiden perusteella miettinyt että on ihastunut. En haluais mieheltä kysyä koska pitäis paljastaa että olen puhelimen tutkinut eikä oikeesti kuulu mun tapoihin.

Niin ja kun katsoin "lokia" niin on tämän naisen kanssa soitellut ja viestitellyt enemmän kuin kenenkään muun.

no on aihetta epäillä. sanot tietenkin että luit!! kun se kerran on viestitelly/soitellu. se on sun miehes moka, ei sun. sen on aihetta selittää. sulla on ollu syy tutkii sen puhelin, näin minä tein ja sillä ei ollu muuta vaihtoehtoo ku selittää. toinen on se että voit kysyy siltä että saatko lukee sen puhelime läpi, jos ei anna nii sit tiedät ainakin, ja jos antaa ja sitä ennen poistaa tai kiistää jotai, voit sanoo et olet jo aikasempaa lukenu jatiedät missä mennää...sovella näist neuvoist itelles paras tapa.. se on niin heikoilla jos on jotai tehny. voit myös ottaa sen mimmin numeron ylös ja puhuu sille. se ei tiedä kui paljon tiedät mistäkin......mulle on niin useesti käyny noin. nyt otat selvää asioista. ei oo sun arvoses jos on jotai tehny...

Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Varmaan on ihastunut, mutta tuskin tehnyt vielä mitään. Jos haluat pitää miehesi niin ala itse entistä ihanammaksi, epäilemällä vaan karkoitat pois.

just, et pitäs ruvet kilpailemaa paskaläjäst? ei mitää perseen nuolemist jos jätkä tekee väärin. en tosiaa pelkäis et karkotan tollasen pois!! järki kätee. tekee kerran, tekee toisenki!!

Alkuperäinen kirjoittaja niimpänii:
Varmaan on ihastunut, mutta tuskin tehnyt vielä mitään. Jos haluat pitää miehesi niin ala itse entistä ihanammaksi, epäilemällä vaan karkoitat pois.

just, et pitäs ruvet kilpailemaa paskaläjäst? ei mitää perseen nuolemist jos jätkä tekee väärin. en tosiaa pelkäis et karkotan tollasen pois!! järki kätee. tekee kerran, tekee toisenki!!

Eli juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on väärin? Voivat olla vaan kavereitakin. Ap ei sitten koskaan puhu kenekään miehen kanssa muun kuin oman miehen?

Alkuperäinen kirjoittaja niimpänii:

Eli juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on väärin? Voivat olla vaan kavereitakin. Ap ei sitten koskaan puhu kenekään miehen kanssa muun kuin oman miehen?

että on oikein tekstaa ja soitel enemmä toise naise kans ku omas? kyllä täytyy olla aika vitun hyvää ystävää...viettää aikaa töissä sen kanssa ja kun töistä pääsee ni sit soitellaa ja tekstataa, eiköhän ne jutustelut pitäs ol juteltu töissä!!

Mulla ei ole muita kun miespuoleisia kavereita ja olen yhdelle henkilölle hyvinkin tärkeä ihminen jolle puhua. Soitellaan vapaa-ajalla paljon ja itse olen onnellisesti naimisissa. MUTTA voin myös kertoa että mies rakastaa vaimoaan suuresti ja olisi kaiuheaa jos vaimo olisi mustasukkainen. Valitettavasti vaimo ei vaan ole kuulemassa miten paljon mies puhuu tästä hyviä asioita. EI kaikki aina liity pettämiseen :)

Ei kannata kertoa että luit, sit sun miehes alkaa vaan salailemaan enemmän soittojaan jne. etkä enää pysty seurailemaan et miten usein ne pitää yhteyttä jne.! Eli et puhu siitä mitään, mut koitat vaan olla ite huomaavainen ja ihana että se ajan kans unohtais sen, ja tietenkin seurailet salaa et lisääntyykö vai väheneekö yhteyden pito!

Ku jaksaiski olla ihana. 10 yhteistä vuotta jo takana ja neljä lasta. Kuukauden ikäinen ja reilu 1v lapsi vie voimat molemmilta. Ja usein kireä tunnelma kotona kun tulee toisiimme purettua väsymys.

Nainen on käynyt meilläkin työasioissa. On miestäni 10 vuotta nuorempi ja siksi vähän epäilyttää haluaisko nuori likka noin vanhan kanssa mitään kun tietää perhetilanteenkin. Voihan olla että mieheni haluaa jotain, mutta nainen ei.

Siinä viestissä mikä puhelimeen oli jätetty ei lukenut mitään "raskauttavaa". Mutta mietityttää että mitä niissä luki mitkä on pitänyt poistaa. Ne kun näkyy lokissa kuitenkin että on viestejä on lähetetty ja saatu. Kotiin tullessa oli mies vielä soittanut ja puhunut 17 min naisen kanssa.

Vitt. mikä tilanne. Kumpa tietäiski mitä tekis.

Jos mulla olis joku mies kenen kanssa soittelisin ja viestittelisin eikä viesteissä olis mitään "pahaa" niin jättäisin ne puhelimeen. Se se eniten epäilyttää kun viestit on pitänyt poistaa.

Eivät ole yhdessä töissä. Näkevät kahvilla ja syömässä. Se toisaalta selittää miksi viestitellä vaikka työasioihin liittyvää ei ole mitään miksi viestitellä.

Ajattelinki että seuraan jatkossakin tilannetta. Puhelimen lokin mukaan viestit ja puhelut on lisääntyneet sen jälkeen kun meille tuli vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Älä puhu mitään mutta seuraile sen kännykkää! Vielä joskus se unohtaa postaa jonkun "arkaluontoisen" viestin ja sit saat vähän selville et mitä ne puhuu!

osittain samaa mieltä.. rankempaa siitä vaan tulee jos odottelee.. sen jälkeen ei välttämät oo mitään tehtävis.. :( vittu mikä tilanne sulla... tuntuu kun kaikissa suhteissa tulis aina jossain vaihees jotain toisii osapuolii, jommankumman taholta... kamalaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos mulla olis joku mies kenen kanssa soittelisin ja viestittelisin eikä viesteissä olis mitään "pahaa" niin jättäisin ne puhelimeen. Se se eniten epäilyttää kun viestit on pitänyt poistaa.

Eivät ole yhdessä töissä. Näkevät kahvilla ja syömässä. Se toisaalta selittää miksi viestitellä vaikka työasioihin liittyvää ei ole mitään miksi viestitellä.

Ajattelinki että seuraan jatkossakin tilannetta. Puhelimen lokin mukaan viestit ja puhelut on lisääntyneet sen jälkeen kun meille tuli vauva.

Tää nyt ei liity asiaan mutta missä puhelimessa on tollanen ominaisuus että kaikkien viestien ja puheluiden ajat jää pitkältä ajalta muistiin?

Siis ois kätevää, siks kysyn. Mun puhelimessa esim. samaan numeroon soitetuista näkyy viimesin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

just, niimpä tietysti... :( harmittaa hei sun puolestas... :( toi sanoo oikeesti jotai kun on poistettu... ota asia puheeks, tuskin sua turhaan epäilyttää.. naisilla nyt vaan on sellanen 6 aisti.. :P mä tiedän heti jos jotain tapahtuu... luotat ittees nyt.. ei tosiaan oo mahdotonta että se pelais jotain, valitettavasti. miks se vaivautuis työasioita noin paljoo selvittelee

Ainakin mun ja mieheni Nokialaisissa näkyy. Työkaluissa tai sovelluksissa on Loki ja siellä 2 valikkoa. Toisessa Viime puhelut, Puhelujen kestot jne ja toisessa vihreillä sinisillä ja punaisissa nuolilla onko ollut lähtevä tuleva vai vastaamaton ja viesteissä lukee SMS. Vaikka viestin poistaa viestivalokosta tai puhelun puheluista niin näkyy tuolla toisella puolella silti.

Joo Lokin pystyy myös tyhjentämään. Mies ei ole sitä tajunnut tai ei tiedä että tuo toinen Loki on olemassa. Vielä enemmän herättäis epäilyjä jos Lokikin olis tyhjennetty.

jos ne ei ees tee töitä niin yhdessä niin ihan selväähän toi on että niillä on peliä! nyt alat oikeasti laittaa miehes tilille, ehkä vielä ei ole pahempaa taphtunut mutta on ainakin tapahtumaisillaan! Nyt vielä voit saada miehesi säikähtämään ja järkiintymään.

Alkuperäinen kirjoittaja selvät merkit:
jos ne ei ees tee töitä niin yhdessä niin ihan selväähän toi on että niillä on peliä! nyt alat oikeasti laittaa miehes tilille, ehkä vielä ei ole pahempaa taphtunut mutta on ainakin tapahtumaisillaan! Nyt vielä voit saada miehesi säikähtämään ja järkiintymään.

PEESI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jotain mies hakee tuolta nuorelta naiselta, vaikkei vielä pettämistä olisikaan. Ei se ole oikein, että ollaan kuin paita ja peppu ulkopuolisen kanssa. Tiiviistä ystävyydestä alkaa helposti jotain muuta, vaikka kuinka viattomia ollaan olevinaan.

Yhteistyössä