Onko mulla hyvä hygienia vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pesen suihkussa koko kropan hiukset mukaan lukien ma, ke, pe.
Alapuolen pesulla käyn joka päivä ja myös ennen seksiä. Pesen pelkällä vedellä alapuolen, hiukset pesen shamppoolla.
Alushousut ja sukat vaihdan päivittäin.
Kesällä käytän deudoranttia tai kun lähden jumppaan.
Petivaatteet vaihdan kuukauden välein ja samaa pyyhettä käytän viikon verran.
Pissaamisen jälkeen pyyhin pimpin 2-3 kertaa paperilla ja ulostamisen jälkeen pepun 2-3 kertaa paperilla.

Hämmästyin kun sain tietää, että monet vissiin pesee pimpin ja pepun tarpeiden jälkeen aina bideellä ja pyyhkivät istualtaan! Mulle on sanottu että jos pyyhin pepun vaan 2 kertaa paperilla seisten niin sinne jää sontaa ja haisen. Voisiko joku selittää miten tämä on mahdollista jos tulee normaali kakka ja se tippuu pönttöön, miten se vois liiskaantua sillon pakaroiden väliin ja eikös sitä jää vaan vähän reiän ympärille joten muutama huolellinen pyyhkäisy riittää? Eikä kukaan ole valittanut hajusta. Enkä pyyhi niin monta kertaa, että nään ettei paperiin enää tartu mitään vaan luotan että 2-3 pyyhkäisyllä lähtee kaikki tarpeellinen ja jos jotain vähän jää niin ei se sieltä pyllyvaosta housujen alta minnekkään haise ja lähtee iltapesun yhteydessä pois... aikuisiällä ei ole ollut ees jarrutusjälkiä pikkuhousuissa ja harvoin pylly kutisee, eikä oo tullu ihottumaa, niin ne mielestäni kertoo myös siitä että 2-3 kertaa pyllyn pyyhkiminen riittää... Ihmettelen näitä jotka sanoo että pyyhkivät pyllyn jopa 7, 14 tai 20 kertaa niin kyllähän tuossa vaiheessa peräaukko ärtyy ja vessanpönttö menee tukkoon moisesta paperimäärästä...
 
vierailija
Mietin myös miten jotkut viitsii käyttää alapään puhdistukseen kosteuspyyhkeitä, eikö pelota se kemikaalimäärä mikä niissä on ja monet sisältää myös alkoholia? sekin voi saada alapään herkän ihon ärtymään ja jatkuva peseminen tietääkseni poistaa myös hyvät bakteerit alapäästä...

Kiinostaa myös että käytättekö pepun pesuun saippuaa? olen lukenut että ei suositella ja ei kai pimpin ja pyllyn pitäisi edes ikinä millekkään mansikalle tuoksua... vaan on normaalia että niissä on vähän epämielyttävä haju...?
 
vierailija
Mietin myös miten jotkut viitsii käyttää alapään puhdistukseen kosteuspyyhkeitä, eikö pelota se kemikaalimäärä mikä niissä on ja monet sisältää myös alkoholia? sekin voi saada alapään herkän ihon ärtymään ja jatkuva peseminen tietääkseni poistaa myös hyvät bakteerit alapäästä...

Kiinostaa myös että käytättekö pepun pesuun saippuaa? olen lukenut että ei suositella ja ei kai pimpin ja pyllyn pitäisi edes ikinä millekkään mansikalle tuoksua... vaan on normaalia että niissä on vähän epämielyttävä haju...?

Pillu tuoksuu pillulta ei sitä saa pesuaineilla mennä pesemään.. samoin myös karvat kuuluu olla
Ne ovat luonnollisia asioita. Mm. Feromonit jäävät karvoihin. Ja samaten myös suojaavat vaginaa. Ja menkat kun on niin siltä myös tuoksuja. Pelkkä vesi riittää.. nykyään vaan on niin vieraannuttu aivan luonnollisista asioista. Ja turhasta varusteista ja ylihygieniasta haittaa...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä