onko mulla vainoharha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoa on, on!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoa on, on!

Vieras
Mulla on kaikki alkuajan raskausoireet. Pahoinvointia, väsymystä, pissattaa, hajut tuntuu. Aiemmin oli nännit kipeät monta päivää. Ainoa ongelma on, etten ole raskaana testin mukaan. Pari viikkoa sitten on asennettu kuparikierukka. Vuotoa on ollut siitä lähtien, siis pari viikkoa. Oon tehnyt testin viikko sitten ja tänään ja se on niin negatiivinen kun olla voi.
Miten mulla voi olla sitten tällaisia oireita? Nuo hajuelämykset ovat outoja, samoin se, että jotkut ruoat ja juomat aiheuttavat pahan olon, kun taas jotain tekee mieli, mitä ei ole ennen tehnyt.
Teen kai sitten taas viikon päästä uuden testin, jos oireet jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja =)=)=9:
Olisko sen kierukan takia hormonit sekaisin?

Ei kai se kupari vaikuta ..
Käytin kyllä muuta ehkäisyä sitä ennen, mutta vähän pätkittäin..ja pillereitä en syönyt edes levyllistä, vaan viikon.. Niistä ainoa hormonihörhö on tullut..jos se nyt sitten vaikuttaa.

Olen aiemmin ollut raskaana ja samalla tavalla mm. himonnut appelsiinimehua ja on yököttänyt samalla tavalla. Siksi en millään ole uskoa tuota negaa.

Olin kyllä vähän sekava. Raskaus siis ei minua haittaisi ollenkaan. Minulla vain on sellainen mies, joka jänistää tulla isäksi. Siis lykkää asiaa koko ajan eteenpäin..
Siksi ehkäisemme,koska raskaus on yhteinen "hanke.". vahingolle sen sijaan ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja aperäinen:
Olin kyllä vähän sekava. Raskaus siis ei minua haittaisi ollenkaan. Minulla vain on sellainen mies, joka jänistää tulla isäksi. Siis lykkää asiaa koko ajan eteenpäin..
Siksi ehkäisemme,koska raskaus on yhteinen "hanke.". vahingolle sen sijaan ei voi mitään.

No toivottavasti miehesi sitten vahingon sattuessa onkin äkkiä valmis isäksi vaikka nyt "jänistää".

Ja kai hänellä on myös oikeus omiin toiveisiin tässä asiassa. Aina ei ikävä kyllä parisuhteen molemmat puoliskot ole tästä isosta asiasta samaa mieltä...

Aika näyttää :)

Voihan olla, että vain kuvittelet koska haluat olla raskaana. Jos jotain haluaa todella paljon niin mieli voi tehdä teppusia, et ole ainoa. En sano ettei se täysin mahdotonta ole, koska kaverini odottaa vaikka olikin kierukka, mutta todennäköisyys on pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:
Alkuperäinen kirjoittaja aperäinen:

No toivottavasti miehesi sitten vahingon sattuessa onkin äkkiä valmis isäksi vaikka nyt "jänistää".

Ja kai hänellä on myös oikeus omiin toiveisiin tässä asiassa. Aina ei ikävä kyllä parisuhteen molemmat puoliskot ole tästä isosta asiasta samaa mieltä...

Aika näyttää :)

Joskus aiemmin epäilin ääneen vahinkoa, miehen reaktio oli naureskelu, vaan ei hermostunut nauru, vaan ihan iloinen.
En usko, että hänen jänistyksensä jatkuisi enää jos plussaisin. Mutta kierukka on 98 prosenttisen varma,joten en tässä tahallanikaan vahinkoa aiheuta..
Muuten heti herättyä taas ällöttää, aivan oikeasti. Nälän tunnetta en ole tuntenut kolmeen päivään!!

No yleensähän alkuraskaudessa näläntunne on kokoajan.. Minäkin luulen, että olet valeraskaana, mieli tekee tepposet asiassa jota oikeasti toivot. Testi olisi kyllä jo näyttänyt plussaa jos oikeasti olisit raskaana

Alkuperäinen kirjoittaja ohtoliini:
jep, mulla oli kyl plussan jälkeen kaks viikkoo ihan armoton nälän tunne jatkuvasti, nyt kyllä tasoittunut...

Ensimmäisen aikana en muista nälän tunnetta olleen. Hemoglobiini meni silloin aluksi alas, nännit särkivät ja maha turposi. Pahoinvointi tuli n. vkolla 7 tai 8. Onko maailman ihme, jos pahoinvointi alkaa aiemmin. En usko!?

Ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin odottaa.

Yhteistyössä