onko mun miehellä muka jotain super siittiöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja humpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

humpsis

Vieras
Kierto josta tulin raskaaksi oli ainoa yhdyntä kp-6. Kysyin lääkäriltä onko mahdollista että siittiöt ovat eläneet sen 7vrk. Ainakin se osuisi juuri ovulaation kohdille. Vaan ei lääkärin mielestä koska siittiöt säilyvät hedelmöittymiskykyisinä vain n. 2-3 vrk. Hänen mielestään minulla on tapahtunut ovulaatio aikaisemmin kuin normaalisti. Nojaa voihan se olla miten päin tahansa....vaan mulla on aika säännöllinen kierto ja ovulaatio myös...

Meillä kävi samoin. Toinen mahdollinen kerta olisi ollut viikko oviksen jälkeen, ajattelin jo että ovis olisi sittenkin selkeistä merkeistä huolimatta ollut tuolloin myöhemmin. Ultrassa vastasi kuitenkin viikkojaan eli ovis oli puolessa välissä 29 päivän kiertoa ja siittiöt odotelleet reilun viikon.

mulla on ainakin niin selvä ovis että siitä ei ole epäilystä - ja kun lakanat vipattaa kerran kuussa (nyt jo onnneks useammin) niin on aika helppo laskea mitä on tapahtunut ja milloin... ...kaks tyttöä tullu ja molemmilla kerroilla siittiöt olleet 6-7pv.

Lapsettomuushoidoissa lääkäri on sanonut että elinaika on 1-7 vrk eli sen mukaan osuisi sinne pidempi-ikäiseen porukkaan =) ja olleet aika reippaita kun jaksaneet punkea munasolun läpi perillekin ;)

Yhteistyössä