Onko mun mies tyhmä vai sitä ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tina"

Vieras
Se haukku mua ennen läski, ruma, possu, läski, sitten mulle riitti ja pudotin 15 kg, vielä on 10 kg pudotettavaa mutta vieläkin se välillä haukkuu. Näen ison eron peilissä, mun itsetunto on kasvanut mutta mieheltä en saa mitään kehuja että oletpa paremman näköinen tai vastaavaa. Tämän kaiken haukkumisen myötä läheisyys, kaikki on menny, kun en pysty lähestyyn. Onko kaikki miehen syytä vai pystynkö koskaan lähestyyn uutta miestä ilman että pelkään että se haukkuis?

No valitettavasti siinä vaiheessa kun hänellä ei ole kanttia enää sua lihavaksi haukkua, se keksii jonkin muun. Paksut pohkeet, lyhyet jalat, lyhyt selkä, ohut tukka, rasvainen iho...

[QUOTE="vieras";23477415]No valitettavasti siinä vaiheessa kun hänellä ei ole kanttia enää sua lihavaksi haukkua, se keksii jonkin muun. Paksut pohkeet, lyhyet jalat, lyhyt selkä, ohut tukka, rasvainen iho...[/QUOTE]

Mä en ymmärrä mitä se sillä hakee. Onko sillä itsellä huono itsetunto

[QUOTE="Tina";23477434]Mä en ymmärrä mitä se sillä hakee. Onko sillä itsellä huono itsetunto[/QUOTE]

Jep, koetappa mennä parturiin ja ota kunnon muodonmuutos hiuksiisi ja osta vaikka muutama uusi vaate. Kato miten reagoi, alkaa käyttäytymään ihmisiksi kun huomaa että se vois vaikka jollekin muullekin kelvata tai sitten se sammuu lopunkin.

Mies luultavasti löytää susta sitten jotain muuta haukuttavaa! Sama se minkä kokoinen oot,luulenpa miehen kuitenkin jatkavan haukkumista,varmaan yrittää ylentää omaa huonoo itsetuntoa.:hug:
Onneksi meillä mies ei hauku minuu,vaan rakastaa sellaisena mie oon.=)

Kyllä taustalla on nyt jotain muuta kuin sinun fyysinen ulkonäkösi.
Parisuhde vuosihuoltoon ja paljon yhteistä aikaa, jotta oppisitte jälleen molemmat nauttimaan toinen toistenne seurasta!

Yhteistyössä