Onko mussa jotain vikaa, kun olen nainen ja haluan pelkän seksisuhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen20v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen20v

Vieras
Tuntuu, että useimmiten nainen on se osapuoli, joka haluaa vakituisen parisuhteen ja suhteellisen vähän seksiä. Mulla näyttäisi olevan kuitenkin miehen seksihalut, kun tekee mieli panemaan. Hankin itselleni panoseuraakin ja tavataan pelkästään seksin merkeissä. Toisaalta taas silloin kun rakastun, rakastun kunnolla ja ihmisen sisimpään, enkä sukupuoleen. Silloin jo toisen kosketus tai katse saa sekaisin ja haluan tietää toisesta kaiken. Yleensä rakkauden kohteet ovat olleet naisia, seksiseura miehiä. Olenko jotenkin outo ihminen?

Mikä tarve ihmisillä on ihmetellä että oonko tarpeeks normaali ja luokitella itseään ihme lokeroihin? Mä oon nainen, elän vapaassa suhteessa rakastamani miehen kanssa ja tapailen siinä sivussa lähinnä seksin merkeissä niin naisia kuin miehiäkin, toisinaan mieskin haluaa tulla mukaan.

En tiedä kuinka normaalina tuota pidetään, mutta ei kyllä kiinnostakaan. Ole vaan oma itsesi ja tee just sitä, mikä susta parhaalta tuntuu. :)

Olenko normaali, olen mies ja haluan veneen, urheiluauton (sellaisen vanahemman jossa noin 400-500hp minimissään) nuoren nätin naisen (ei tarvitse olla joka kerta sama kun olen liberaali), koiran joka näyttää koiralta, omakotitalon, piilokämpän huitsin jeerasta, omaa aikaa silloin tällöin (lähinnä viikonloppuisin ja lomilla) ja rakastaa lapsiani?

Sit, jos aapee on kuusikymppisenäkin samaa mieltä, voisin sanoa että hänen mieltymyksensä kyseisen asian suhteen poikkeaa valtaväestöstä. Mutta ei sekään vielä ole epänormaalia.

Yhteistyössä