Onko mustalla naisella isompi tavara kuin valkoisella?

  • Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti
Kiinnostunut
Kuten otsikossa jo mainitsen olisi kiva tietää että onko mustalla naisella suurempi tavara kuin valkoihoisella? Ennen kuin hätäisimmät alkavat haukkumaan rasistiksi niin minulla on ihan asiallinen perustelu kysymykselleni.
Käsittääkseni mustalla miehellä on suurempi kalu mitä valkoihoisella. Minulla ei ole tästä tietenkään mitään faktaa omakohtaisesta kokemuksesta puhumattakaan (olen nimittäin mies). Joka tapauksessa kun olen lukenut tältäkin foorumilta naisten juttuja niin monet kertovat että kun ovat saaneet mustaa niin se on ollut tosi pitkä ja paksu. Koska musta mies ja musta nainen kuuluvat samaan rotuun luulisi että luonto on hoitanut homman niin että tuon mustan miehen iso vehje sopisi ilman sen suurempia voimisteluliikkeitä sutjakasti mustan naisen värkkiin. Tämän takia kyselen sitä että onko mustalla naisella luonnostaan pillu esim. syvempi mitä valkoisella ja onko se väljempi että iso paksu vehje sopii sinne. Onko jollakin kokemusta mustasta naisesta?
 
seikkailija
Ei ainakaan niillä kahdella tummahipiäisellä neitokaisella joita olen joskus päässyt polkaisemaan. Ihan samanlaista tavaraa kuin kotimaisetkin. Väljimmät tapaamani ovat olleet supisuomalaisia.
 
Timpuri Numento
Sen muutaman kymmenen mustaihoisen kanssa iloitellessani en ole huomannut suurta eroa syvyydessä enkä väljyydessä. Toki monta lasta synnyttäneillä ei ole teinitytön tiukkuutta. Mutta ulkoinen ero on joskus ollut huomattavankin suuri ihonväristä välittämättä. Hirmuisimmat häppärit kohtasin kerran Afrikassa. Kun niitä ihmettelin, minulle kerrottiin niitä venytetyn heimon tapaan lapsesta asti. Olihan hetulat kertakaikkiaan mutta ei ne hommia haitanneet. Sensijaan teräsvillan karkea karvoitus on useampana kertana hangannut ihoni araksi. Mutta silloin on jypytetty hartaasti ja pitkään. Tummaihoinen saattaa tuoksua joskus todella erilaiselta. Makuasia. Ilolla asiaan ja laupeudentöihin. Ei nyt muuta, hei vain.
 
Tavallinen nainen
Onko nainen pillu ? Jos nainen on pillu, niin mies on varmaan sitten kulli ! Hei mies, joka kutsut naisia pilluiksi, onko sinun äitisi pillu ? Onko sinun sisaresi pillu ? Onko sinun vaimosi pillu ? Onko sinun tyttäresi pillu ? Vai kutsutko huonoja naisia pilluiksi, jos nyt sellaisia on nykyaikana enää olemassakaan. Vai kutsutko jotakin kaunista ja naisellista naista pilluksi, jota et itse voi saada ?
Olen kuullut joskus mainittavan, että joku nainen on pelkkä pillu tai pilluhara. Ainahan kaikkia nimityksiä voi keksiä, kun haluaa ja yrittää loukata jotakin naista. Naisiahan on iän kaiken huoriteltu, miehille ei ikävä kyllä vastaavaa nimitystä ole kuin mitä huora naiselle. On olemassa maksullisia naisia, jotka ovat ihan oikeita huoria, jos kerran huoritella täytyy. Jotkut näistä naisista
kutsuvat itse itseään huoriksi ja ovat kuulemma ylpeitä ammatistaan. Mutta suurin osa naisista on vain tavallisia naisia, ei mitään madonnoja eikä myöskään huoria.
 
Veeti
Kuten otsikossa jo mainitsen olisi kiva tietää että onko mustalla naisella suurempi tavara kuin valkoihoisella? Ennen kuin hätäisimmät alkavat haukkumaan rasistiksi niin minulla on ihan asiallinen perustelu kysymykselleni.
Käsittääkseni mustalla miehellä on suurempi kalu mitä valkoihoisella. Minulla ei ole tästä tietenkään mitään faktaa omakohtaisesta kokemuksesta puhumattakaan (olen nimittäin mies). Joka tapauksessa kun olen lukenut tältäkin foorumilta naisten juttuja niin monet kertovat että kun ovat saaneet mustaa niin se on ollut tosi pitkä ja paksu. Koska musta mies ja musta nainen kuuluvat samaan rotuun luulisi että luonto on hoitanut homman niin että tuon mustan miehen iso vehje sopisi ilman sen suurempia voimisteluliikkeitä sutjakasti mustan naisen värkkiin. Tämän takia kyselen sitä että onko mustalla naisella luonnostaan pillu esim. syvempi mitä valkoisella ja onko se väljempi että iso paksu vehje sopii sinne. Onko jollakin kokemusta mustasta naisesta?
Mustalla naisella on ihan sopiva pillu valkoisellekin, karvoitus on karheampi kuin valkoisella naisella, todellakin, mustan naisen vagina on "täyteläisempi" kuin valkoisen naisen, siis tiukempi, jos kiinni saat, suosittelen häntä partneriksi...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko nainen pillu ? Jos nainen on pillu, niin mies on varmaan sitten kulli ! Hei mies, joka kutsut naisia pilluiksi, onko sinun äitisi pillu ? Onko sinun sisaresi pillu ? Onko sinun vaimosi pillu ? Onko sinun tyttäresi pillu ? Vai kutsutko huonoja naisia pilluiksi, jos nyt sellaisia on nykyaikana enää olemassakaan. Vai kutsutko jotakin kaunista ja naisellista naista pilluksi, jota et itse voi saada ?
Olen kuullut joskus mainittavan, että joku nainen on pelkkä pillu tai pilluhara. Ainahan kaikkia nimityksiä voi keksiä, kun haluaa ja yrittää loukata jotakin naista. Naisiahan on iän kaiken huoriteltu, miehille ei ikävä kyllä vastaavaa nimitystä ole kuin mitä huora naiselle. On olemassa maksullisia naisia, jotka ovat ihan oikeita huoria, jos kerran huoritella täytyy. Jotkut näistä naisista
kutsuvat itse itseään huoriksi ja ovat kuulemma ylpeitä ammatistaan. Mutta suurin osa naisista on vain tavallisia naisia, ei mitään madonnoja eikä myöskään huoria.
Eka ASIAA puhuva koskaan ! Mee puhuun asioistasi Suomen ja kaikkien maailman NAISTEN puolesta!!!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mustaa miestä kuunnellut niin sanoi että nai siksi valkoisia kun mustiin ei paksuuden ja pituuden vuoksi mahdu hyvin, valkoisia saa tykittää, olen saanut häneltä valtavaa melaa mutta ei edes pohjaan yllä mutta paksuutta ei yhtään enempää, öljyn kanssa sisään
 
vierailija
Mustan naisen vagina on todella tiukka ja kuhmuinen, tuntuu hyvälle. Lisäksi klitoris tosin valtava kiihottuessa. kokemusta 9 urheilijasta.
Paljon sukupuolitauteja kiertänyt, tullut vaikka mitä muhkuroita. Oikeasi, naisen vagina on 7-10 sm syvä, eikä tunnu hyvälle kummastaan jos jyystää kohdunkaulaan. Naiseen voi sattua pahastikin. Naisen elimistö on todella mukautuva, kun olin pikkunaskali kuuntelin isän ja naapurin miehen juttelua, toinen sanoi että on se kumma kapistus, sormeenkin voi tuntua tiukalle, mutta sinne menee vasikan pääkin.
Tulihan noita muutama tutkittua, 200 oli kun olin jotenkin laskuissa, en tiedä tarkalleen. Kaksi vaimoa, eka reilu 15 vuotta, toka 25 vuotta, hän oli 25 vuotta nuorempi, mutta oli sitten kuitenkin vanhin nainen nainen minulla, 58.
Ei niissä suurta eroa ole, tosin on joitakin ihan onnettomia, jotakin henkistä juttua, sitten puolen kymmentä jotka on jäänyt mieleen joskin, esim. yksi opettaja oli todella tehokas, erään laulajan, auto-onnettumuudessa menehtyneen tyttökaveri, hän oli kokenut kovia, pahalle tuntui hänen puolestaan. Toinenkin lauluntekijän ex nainen oli, Jussi Halmeen, aivan ihana nainen, ikävä on ollut, tavattiin kaks kertaa. Poliiseja, sairaanhoitajia, urheilijoita, suurin ikäero oli 20 vuotta, niin, olin vanhempi. Ja yks asia vielä, vaimoja en pettänyt, molemmat niistä petti minua, mutta en olisi eronnut, he halusivat. Eka vaimo sanoi minun rakentaman talon ovella kun olin lähdössä, että ei sinun tartteis muuttaa. Muutama päivä aiemmin antoi eropaperit.
 

Yhteistyössä