onko mut sitten kasvatettu liian hyvin vai onko mussa joku muu häiriö?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun mun mies sanoo tulevansa tunnin päästä, niin tulee vähintään kolmen tunnin päästä mitään ilmottamatta (joo, tää on lähes kaikilla miehillä jotka tunnen...) mutta jos itse sanon tulevani tunnin päästä ja meneekin pidempään, niin mun on pakko ilmottaa et meneekin pidempään, vaikka sit tekstarilla!
ja mua ärsyttää kun toinen ei kykene ajatteleen sitä joka odottaa kotona kun itse automaattisesti ilmoitan liikkeistäni toiselle! ihan vaikka jo siks et jos tapahtuu jotain, niin on ees suurinpiirtein hajulla missä oon viimeks liikkunu ja millä asioilla....
ahistaa taas ja tulin tähän koneelle etten avautuis TAAS päin ton äijän pläsiä.

Meillä tapellaan ihan samasta asiasta. Miehen "mä oon jo tulossa" voi ottaa useemman tunnin ennen kun on oikeesti kotona. "mä tuun ajoissa kotiin baarista" meinaa joka kerta jotain kello viittä aamulla vartti on aina vähintään tunti.

Kun mä sanon että mulla meee vartti se on vartti tai max 20min. Tunti on tunti tai mä soitan ja kerron miksi olen myöhässä. Ja tuo äijjä ei tajua että ei oo kiva odotta ihmistä joka on luvannu tulla ja on aina myöhässä

Yhteistyössä