onko nää normaaleja tuntemuksia raskaudessa,mä itken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
viikkoja 37 ja kolmas...
alko hirveesti itkettää ku katoin noita lapsia et miten kestän ikävän sairaalassa oloajasta.
mitä ajattelevat kun äiti onkin vauvan kanssa sairaalassa.
toisaalta itkettää ja pelottaa koko tuleva: onko vauva terve, miten synnytys menee. miten kaikki ylipäätään menee...
voi kuinka kaikki menis hyvin ja syntyis terve vauva sisarussarjan jatkoksi.
pelottaa. ja itkettää. ihan sellanen olo et mihin sitä on päänsä pistäny...
kunhan nää olis ees normaaleja mut sellanen hirvee haikee olo et tässä tää meidän perhe on viimisiä hetkiä tälläsenä, odotan vauvan syntymää hirveästi mut silti haikeaa. ja itkettää. kai se aika kultaa muistot, en edellisestä kerrasta tällästä muka muista? vai onko sitä nyt vaan niin herkkä...

Mä olen kans hyvin herkkä tässä vaiheessa raskautta, viikkoja 36+1
Itken kun katselen lastenohjelmia lasteni kans..Saatan tirauttaa pari kyyneltä kun lapset nukkuvat sängyissään, ovat niin viattomia ja suloisia. On kyllä mieli herkkänä!

alkaa itkettää se haikeus kun kohta on yks lisää ja mun nykyinen vauva ei enää ole sitten niin vauva...
tänäänki laski liukumäkeä ja huusi 2-vuotiaan puheellaan "kato äiti" ja mä itkin... pyyhin hiljaa kyyneleitä...
ja toisaalta odottaa jännityksellä tulevaa mut myös pelottaa miten kaikki tulee menee ja millanen sieltä masusta ulos tuleekaan.

Yhteistyössä