Onko nää nyt seksikkäät lapsille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eivät nyt ehkä mega-seksikkäät, mutta mielestäni turhan seksikkäät 10-vuotiaalle. Eivätkä nuo liivit ole edes pahat. Ihan järkyttäviä horatsuvaatteita mm. seppälässä myydään 6-vuotiaille lapsille.

Missähän laatikossa tuotakin akkaa on pidetty, noita nyt on ollut kaupat pulollaan jo ainakin 5 vuotta, meidän isompi halusi noin 5 vuotiaana tollasia toppeja/tissiliivejä, kyllä niissä oli nätit pitsit sillonkin.

Ehkä tuo väriyhdistelmä koetaan provosoivana. Vastaavat liivit eri väriyhdistelmällä ei välttämättä häiritsisi pätkääkään. Mutta joo, ehkä varsinkin mustat alusvaatteet jos ne on pätkääkään feminiiniset mielletään jotenkin "syntisiksi".

Sen tajuan, että tytöt haluavat käyttää liivejä kun ne rinnat alkavat kasvaa. Mulla alkoi ainakin siinä kymmenen ikävuoden paikkeilla. Ja kyllä mulla oli silloin käytössä alusvaatteita, joissa oli pitsiä. Ne oli sellaisia vaaleita ja hempeitä, eikä esim. toppauksista puhettakaan. Mutta miksi ei tytöllä saisi olla alusvaatteet tyttömäisiä ja sieviä?

Rumat.

Ja monet 130 cm tarvitsee jo jotain rintsikkatoppia. Nuohan ei mitenkään pahat ole, ei näyttäisi olevan toppausta eikä tukia. Suurempi ongelma on löytää ohuita kevyitä rintsikkamallisia tytölle, jolla on jo täytettä kuppeihin, jos ei halua mitään toppauksilla tai kaarilla.

Ei. Seksi on perverssin aikuisen silmässä. Miksi lapsella ei saisi olla esim. pitsiä alusvaatteissa?

No, sehän tässä se ongelma onkin. Miksi näiden sairaiden pedojen mielikuvitusta pitää entisestään ehdoin tahdoin ruokkia tekemällä lapsista aikuisia aikuisten vaatteilla?? Seksikkyys ei vaan ole lasten asia ja piste! Ja niin kauan, kun noihin ei ole täytettä, ei niitä myöskään tarvita. Meidän 10 vuotias ei ainakaan tarvitse yksiäään liivejä - ei pitsillä eikä ilman, puhumattakaan, että olis tarvinnut niitä ollessaan vielä 130cm...

MIKSI lapset ei saa olla lapsia????

[QUOTE="vieraana";30757206]No, sehän tässä se ongelma onkin. Miksi näiden sairaiden pedojen mielikuvitusta pitää entisestään ehdoin tahdoin ruokkia tekemällä lapsista aikuisia aikuisten vaatteilla?? Seksikkyys ei vaan ole lasten asia ja piste! Ja niin kauan, kun noihin ei ole täytettä, ei niitä myöskään tarvita. Meidän 10 vuotias ei ainakaan tarvitse yksiäään liivejä - ei pitsillä eikä ilman, puhumattakaan, että olis tarvinnut niitä ollessaan vielä 130cm...

MIKSI lapset ei saa olla lapsia????[/QUOTE]

PEESI

Ja mitähän seksikästä noissa sitten on?
Jotenkin kuvottaa sellainen ajatusmaailma, missä lasten vaatteista edes tulee mieleen seksi ja seksikkyys.

Joo, ehkä nuo olisivat seksikkäät aikuisen päällä oikein poseeratessa ja tissit tiskissä, mutta ei nyt herranjestas lapsen päällä.
Ihme hysterisointia. Jos minun 4-vuotiaani haluaisi tuollaiset tai tuon tapaiset, saisi.

[QUOTE="vieraana";30757206]No, sehän tässä se ongelma onkin. Miksi näiden sairaiden pedojen mielikuvitusta pitää entisestään ehdoin tahdoin ruokkia tekemällä lapsista aikuisia aikuisten vaatteilla?? Seksikkyys ei vaan ole lasten asia ja piste! Ja niin kauan, kun noihin ei ole täytettä, ei niitä myöskään tarvita. Meidän 10 vuotias ei ainakaan tarvitse yksiäään liivejä - ei pitsillä eikä ilman, puhumattakaan, että olis tarvinnut niitä ollessaan vielä 130cm...

Se, että sun lapsi ei tarvitse, ei tarkoita etteikö joku muu lapsi tarvitsisi. Kerropa kuka noita liivejä näkee vaatteiden alta? Ei niitä ole tarkoitus kellekään esitellä vaan ne ostetaan lapselle jos lapsi itse niistä pitää. Murrosiän alku, varsinkin jos se alkaa hyvin varhain, on lapselle vaikeaa aikaa ja sitä on hyvä helpottaa kivoilla ja näteillä jutuilla.

Omasta mielestäni ne eivät ole seksikkäät, koska lapsi ei mielestäni ole seksiobjekti. Moni naien näköjän pitää alusvaatteissa olevaa lasta seksikkäänä, mutta ei se tervettä ole. Värit ovat ihan kivat:

1427956962367.jpg

• Tykkää
Reactions: Ciervo

Siis onko teillä tapana kuljeskella ilman vaatteita tissiliivit päällä tuolla pitkin poikin, vai miksi nuo olisivat yllyke ja kiihoke pedofiileille?
Ja kun viittaat tässä yhteydessä pedofiileihin JA aikuisten vaatteisiin, niin pedofiileja tuskin aikuisuus kiihottaa.

Mä sain jo joskus 2-vuotiaana omat "tissiliivit", pienen pitsisen "topin" ja olin niin ylpeä.
"Ja niin kauan, kun noihin ei ole täytettä, ei niitä myöskään tarvita"....hahahahahaha, esim. itse en käytä edelleenkään rintsikoita joissa olisi täytettä, eli en ilmeisesti saa käyttää niitä ollenkaan, tai ainakaan tarvitse?

Voi luoja, että onkin kieroutunut ajatusmaailma joillakin.
Ällöttää ihan oikeasti, että joillain aikuisilla tulee edes mieleen seksi ja seksikkyys lapsista ja lasten vaatteista.

Siis onko teillä tapana kuljeskella ilman vaatteita tissiliivit päällä tuolla pitkin poikin, vai miksi nuo olisivat yllyke ja kiihoke pedofiileille?
Ja kun viittaat tässä yhteydessä pedofiileihin JA aikuisten vaatteisiin, niin pedofiileja tuskin aikuisuus kiihottaa.

Mä sain jo joskus 2-vuotiaana omat "tissiliivit", pienen pitsisen "topin" ja olin niin ylpeä.
"Ja niin kauan, kun noihin ei ole täytettä, ei niitä myöskään tarvita"....hahahahahaha, esim. itse en käytä edelleenkään rintsikoita joissa olisi täytettä, eli en ilmeisesti saa käyttää niitä ollenkaan, tai ainakaan tarvitse?

Ällöttää ihan oikeasti, että joillain aikuisilla tulee edes mieleen seksi ja seksikkyys lapsista ja lasten vaatteista.

niinpä, olen aina ihmetellyt tätä pedofiilikorttia näissä asioissa.
ihan jees vaate lapselle.

Nii - i, ei niitä pedofiilejäjään olis, jos kaikki aattelis asiat niin kun ne pitäs ajatella. Ja näinä kamerakännyköiden ja netin kulta-aikana et voi olla koskaan varma, kuka ne lapsesi "tissiliivit" haluaa hänen päällään nähdä, vaikka ne kuinka puettas sinne paidan alle... En minäkään ole pedofiili, mutta en sulje silmiäni tältä sairaalta ilmiöltä, joka tuntuu vain kasvavan ja vaanivan ihan joka puolella, enkä myöskään halua omalta osaltani olla ruokkimassa tätä ilmiötä pukemalla lapselleni liian aikuismaisia vaatteita tai muuten heidän halujaan provosoivia vaatekappaleita. Ja kuten sanoin - eihän me normaalijärkiset ihmiset se uhka ja ongelma tässä ollakaan, vaan nuo sairaat...

Sen verran pitää lisätä, että vaikka lapsi on toki aina lapsi vaikka voissa paistaisi, on olemassa vaatteita jotka ovat kerta kaikkiaan liian seksualisoivia kovin pienille. Esimerkiksi jokin nahkainen minari niiteillä leikki-ikäiselle (on nähty), topatut rintaliivit jälleen leikki-ikäiselle (näitäkin on ollut markkinoilla), verkkosukkikset jne. Jotkut kymmenvuotiaat tarvitsevat liivejä, ja on niissäkin raja, milloin mennään liian teinimäisen/aikuismaisen puolelle. Eikä tarvitse olla pervo nähdäkseen, milloin tuo raja on ylitetty.

Vaatteet useinkaan eivät ole pelkkiä vaatteita, vaan saattavat viestiä jotain kantajansa iästä, maailmankuvasta, ehkä sosiaalisesta asemasta (ehkä ei). Joskus erot saattavat olla aika hienovaraisia, esimerkiksi mustat pitsiliivit versus vaaleankeltaiset pitsiliivit tyttölapsella.

Mä en jaksa tätä tällästä ketjua...Mä en ole kasvattanut tyttöjäni miellyttämään ja pukeutumaan niinnkun miehet haluais. Ne käyttäytyy niinkun ne haluaa. Mulla ei olis tähän kun yks vastaus ja se on että mä lyon nyrkillä naamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja menkää pois;30757272:
Mä en jaksa tätä tällästä ketjua...Mä en ole kasvattanut tyttöjäni miellyttämään ja pukeutumaan niinnkun miehet haluais. Ne käyttäytyy niinkun ne haluaa. Mulla ei olis tähän kun yks vastaus ja se on että mä lyon nyrkillä naamaan.

Ja mä en jaksa aikuisia, jotka antaa mukuloidensa tehdä mitä huvittaa ja vielä oikein näyttää esimerkkiä - mm. juuri väkivallan suhteen, kuten sinä...

Yhteistyössä