Onko näistä tossuista kokemusta kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Onko nää kuinka istuvia jalkaan?

Jotenkin useimmat kaupan perustossuista on oudontuntuiset noiden meidän tyttöjen jalkaan, kiristää tai puristaa tai on sitten jo liian isoja.

Onko näistä allaolevista kokemusta kellään?

pupu-ja-porkkana-suuri.jpg

http://www.tohvelisankari.fi/sisatossut/pupu-ja-porkkana

Arvokkaathan nuo minun mielestä on, kun tuskin kovin kauaa mahtuu.

Voitteko vielä sanoa oletteko ostaneet juuri tuon mukaan miten nuo koot menee?

Meillä esim. 4v käyttää nyt kokoa 25 ja 6v käyttää kokoa 29-30.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Mistä niitä tossuja halvemmallakaan saa? Ne kamalat siniset tai punaiset Tintti-tossutkin maksavat melkein parikymppiä, kun taas minusta on kiva että lapsi saa mieleiset tossut.

Kannattaa katsoa sitä senttikokotaulukkoa, minä mittasin lapsen jalan ja otin reilun sentin isommat tossut. 1v10kk tytöllä, jonka kengänkoko 23, on tossut koko 18-24kk (22-23)

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Mistä niitä tossuja halvemmallakaan saa? Ne kamalat siniset tai punaiset Tintti-tossutkin maksavat melkein parikymppiä, kun taas minusta on kiva että lapsi saa mieleiset tossut.

Kannattaa katsoa sitä senttikokotaulukkoa, minä mittasin lapsen jalan ja otin reilun sentin isommat tossut. 1v10kk tytöllä, jonka kengänkoko 23, on tossut koko 18-24kk (22-23)

No saahan noita halpuusversioita vitosesta lähtien, toki eivät välttämättä sitten kestä ehjänä kauaa :ashamed: .

Täytyy tosiaan mittailla, ja pähkätä jos raaskisi tilata. On nuo tosiaan ainakin kivempia kuin Tintti-tossut :)

Meillä on ollut näitä ja Robeezin tossuja ja kummatkin ovat hyviä. Nämä Tohvelisankarin tossut ovat kyllä pehmeämpää nahkaa ja niiden kuminauha nilkan ympäri on hieman löysempi, mutta pysyy kuitenkin ihan hyvin jalassa.

Yhteistyössä