Onko nämä ok tarjottavat 2v synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vieraita 20 + oma porukka 5 henkilöä. Vieraat aikuisia (tai teinejä on 4) sekä yks melkein 2v. Eli käytännössä aikuisia siis.

Iso täytekakku
tonnikalapiirakkaa
itsetehtyjä jauheliha+tuorejuusto pasteijoita
tiikerikakku
keksejä
popparia
karkkia
jotain pääsiäiseen liittyvää... pääsisäirakeita jne

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Juu, riitävä on, ka mielestäni tuon tiikerkakun vois jättää poiskin, suolasta menee kuitenkin paremmin...

No mä tein jo ton tiikerikakun, kun oon vähän sellanen että mieluummin enemmän kuin vähemmän.

Varmaan loppuviikolla löydän itseni väkertämästä vieäl jotain muutakin. :D

Junttimaiselta vaikuttaa. Enää ei puutu kuin omien tuotoksien vähättely (=kehujen ruikuttaminen).

Pula-ajan peruja tuollainen vieraille makean tuputtaminen. Oikeasti yksi hyvä salaatti ja ehkä joku makeahko piirakka riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja duunari:
Junttimaiselta vaikuttaa. Enää ei puutu kuin omien tuotoksien vähättely (=kehujen ruikuttaminen).

Pula-ajan peruja tuollainen vieraille makean tuputtaminen. Oikeasti yksi hyvä salaatti ja ehkä joku makeahko piirakka riittää.

Blaah, salaattia saa joka päivä kotonakin. Leipoa en jaksa joten mä ainakin mieluummin söisin piirakkaa, pasteijoita ja kakkua.

mä aina vähän ihmettelen näitä tämän tyylin aloituksia. varsinkin jos kyseessä tosiaan näin pienen lapsen synttärit. eri asia jos on kyse "hienommista" juhlista yhtään laasten synttäreitä väheksymättä. ne on muuten ollu meilläkin aina tärkeitä juhlia. en kuitenkaan ole koskaan kyselly keltään että onko tarpeeksi eri tarjottavia tai pitäiskö olla vielä jotain muuta. vaikka olen keskitasoinen kokki tai jopa ehkä alle sen, olen kuitenkin tässä asiassa tehnyt oman näköiset juhlat. aina on ollut monta lajia tarjottavaa, eikä moitteita ole kuulunut...

ja ap, hyvät tarjoilut sulla on; ei kun mukavia juhlia !

tarkoitus ei siis ollut arvostella ap:tä tai ketään muutakaan, muuten kuin että luottakaa ihmiset omiin ajatuksiinne ja taitoihinne.tehkää juhlista oman näköiset, ei palstan "pitokokkien" näköisiä!

Kyllä minä luotan ihan omiin näkemyksiini ja näin pois päin ja teen aina juhlista oman näköiset. Olen kuitenkin usein vähän turhan suuruudenhullu juhlien järjestämisessä joten mietin, että kehtaisko sitä päästää itsensä noin vähällä. :D

Ja sinä duunari, joka juntiksi haukuit... ja joka ilmeisesti itse olet juntti... En minä tiedä mikä on pula-ajalta tai mikä ei, mutta meidän vieraat tykkää tosi paljon makeista. Eritoten noi neljä teiniä, on sula mahdottomuus tarjota heille liikaa jotain makeaa. Syövät kyllä kaiken mitä eteen laitetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä minä luotan ihan omiin näkemyksiini ja näin pois päin ja teen aina juhlista oman näköiset. Olen kuitenkin usein vähän turhan suuruudenhullu juhlien järjestämisessä joten mietin, että kehtaisko sitä päästää itsensä noin vähällä. :D

Ja sinä duunari, joka juntiksi haukuit... ja joka ilmeisesti itse olet juntti... En minä tiedä mikä on pula-ajalta tai mikä ei, mutta meidän vieraat tykkää tosi paljon makeista. Eritoten noi neljä teiniä, on sula mahdottomuus tarjota heille liikaa jotain makeaa. Syövät kyllä kaiken mitä eteen laitetaan.

hyvä ap! tiedät mikä teidän juhlissa uppoaa vieraisiin; älä siis välitä palstan junteista tai junteiksi haukkujista vaan tee makeita herkkuja teineille ja muille jotakin muuta niin kuin ilmeisesti suunnitelmasi onkin.
ei kannata "opettaa" vieraita kuitenkaan siihen että aina on seitsemää sorttia; joskus voi tulla tilanne että et jostain syystä pystykään tekemään yhtä muhkeita tarjoiluja. ota siis vinkistä vaari ja käytä joskus myös kaupan pakasteallasta hyödyksesi tai opettele hakemaan vaika se tiikerikakku tms. esim. suoramyyntipisteestä.

Yhteistyössä