Onko neljän munan kakku liian iso kuudelle hengelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kika";24865475]Kyseessä suklaakakku, melko raskas, siis makea ja suklainen. En oikein tiedä minkäkokoisen kakun tekisin? ainakin kuudelle pitäisi riittää..[/QUOTE]

millaisia kakun syöjiä ihmiset on, mutta periaatteessa yhdestä munasta riittää kolmelle hengelle, joten tuosta tulisi noin kahdelletoista. Mutta , mutta jos kovia kakun syöjiä, niin voihan se mennäkin vaikka kokonaan.

[QUOTE="vieras";24865693]millaisia kakun syöjiä ihmiset on, mutta periaatteessa yhdestä munasta riittää kolmelle hengelle, joten tuosta tulisi noin kahdelletoista. Mutta , mutta jos kovia kakun syöjiä, niin voihan se mennäkin vaikka kokonaan.[/QUOTE]

En yhtään tiedä millaisia ovat, teen tämän kakun ystävälle. Voisinhan mä kolmellakin munalla sen vaan tehdä. tai sit meen itse sunnuntaina syömään loppukakun jos kauheasti jää ylimääräistä :D

[QUOTE="Kika";24865737]En yhtään tiedä millaisia ovat, teen tämän kakun ystävälle. Voisinhan mä kolmellakin munalla sen vaan tehdä. tai sit meen itse sunnuntaina syömään loppukakun jos kauheasti jää ylimääräistä :D[/QUOTE]

sitten jos ei tiedä, varmempi tehdä isompi, niin ei lopu ainakaan kesken, kun saattaa ollakin sitten, joku suursyömäri teinipoika, joka vetaa puoli kakkua :), saattasin ite tehdä jopa vaikka kuuden munan, kun mikään ei nolompaa, jos kesken loppuu, etenkin jos muille tekee.

Yhteistyössä