Hae Anna.fi-sivustolta

Onko nettideittailu epätoivoisia varten?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Fanni, 04.11.2006.

1. Onnistuva mies. Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Netti onkin vaan ainoastaan siksi, että sieltä voi kysellä löytyykö ketään halukasta tutustumaan minuun.
    Varsinainen tutustuminen hoidetaan livenä.

Voi netissä hoitaa myös alkuvalmistelut, jotta olisi sopiva ilmapiiri tutustumiselle.

2. Cholka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mun mielestä ei oo mitään hävettävää jos on löytäny kumppaninsa netin kautta. Tiedän monia onnistuneita suhteita jotka on alkanu netin kautta.

Jos kemiat natsaa myös kasvokkain, niin mikä ettei.
    Ei oo tiettyy oikeeta väylää jonka avulla pitäis toinen ihminen löytää.
    Itekkin tapasin yhen miehen netin kautta, ja juttu luistaa todella hyvin eikä kumpikaan olla mitään huuhaa sakkia! Netistä löytyy paljon fiksuakin porukkaa!! Pitää vaan olla täysin varma ennenku lähtee ketään tapaamaan.

Ei muutakun nettideittailee jossei muuten tunnu seuraa löytyvän!!

3. Löysin vaimon Vierailija

Kysymyksestä tuli mieleen eräs aasialaisen näköinen, mutta suomalainen tyttö joka ei meinannut oikein uskoa, että en ole hirveästi kiinnostunut. Hänen profiili jäi siitä mieleen, että siellä luki "olen ylipainoinen". :D Kovasti pommitti viesteillä ja asui melko lähellä.

Toivottavasti hänkin on jo kultansa löytänyt.

4. ei kannata Vierailija

En tiedä onko ne epätoivoisia vai mitä.

Erosin 10 vuotta sitten ja tuli sitä siinä varsa kesälaitumilla -fiiliksissä kaverin yllyttämänä profiili laitettua. Enpä viitsi niistä vastauksista ja muutamasta tapaamisesta sen enempää mainita. Jokaiselle tein lopulta selväksi että ei kiinnosta. En kuitenkaan tavannut ketään, kenen kanssa ei olisi tullut ensin viestiteltyä jonkin aikaa kartoittaakseni onko tyyppi okei.

Muutama kuitenkin jatkoi pommittelua sähköpostiin. Kun ei mennyt perille etten ollut kiinnostunut vastasin että olen löytänyt elämäni naisen. En oikeesti ollut. Mutta ei sekään niitä hillinnyt. En enää jaksanut vastailla, mutta vielä kahden vuoden kuluttua sain kolmelta pari kolme kertaa vuodessa jonkun epätoivoisen viestin että olenko jo eronnut ja jos olisin taas sinkkumarkkinoilla ynnä muuta ihan shittiä. Lakkasin käymästä siinä sähköpostisssa. Enää en onneksi muista salasanaakaan.

5. Ei tärpännyt. Vierailija

Oman kokemukseni mukaa miehenä ei saa seuraa netistä. Harvoin naiset suostuu edes vastaamaan mitään ja kerran tuli juteltua erään yh-naisen kanssa puolivuotta mutta ei suostunut edes tapaamaan.
    Yhden ainoan kerran nainen otti minuun kontaktia, eikä siitäkään tullut mitään, kun naisella oli aivan älyttömän huono itsetunto, sekä laatuunsa nähden yliampuvat vaatimukset.
    Eipä siinä, en ole saanut seuraa baareista, enkä oikeastaan mistään muualtakaan.

Netissä naiset metsästää ainoastaan niitä muutamia alfauroita ja muut miehet eivät saa seuraa koskaan, eli nettideittailu sopii naisille seuranhakuun siinä missä baarikin.

6. kaarle Vierailija

Onhan se ihan totta, että nettitreffit ovat naisille helpompi tapa löytää seuraa kuin miehille. Mutta kyllä tavallinenkin mies netistä seuraa löytää, kunhan panostaa profiilinsa ja viesteihinsä vähän aikaa ja vaivaa. Helppoa se ei toki ole kuin ihan pienelle osalle miehistä.

7. Mestari Vierailija

Kävin eilen hammaslääkärissä ja ihastuin yhteen tyttöön, joka pääsi lääkäriin hieman minua ennen. Kirjoitin ylös hänen nimensä kun se kuulutettiin. Olisin varmasti lähettänyt hänelle viestin, mutta en löytänyt häntä facebookista. Eli kyllä live-sinkkuilukin voi olla epätoivoista! Tai siis puolilivehän tuo oli, mutta kuka nyt livenä oikeasti menis iskemään ainakaan hammaslääkärissä.

8. Mestari Vierailija

Ei ehkä virallista nettideittailua, mutta porisin just gambialaisen tytön kanssa facebookissa. Mulla on yks kaveri jolla on gambialainen vaimo ja tää on sen kaveri. Meikä on niin onnellinen että on jotain säpinää. Nyt vaan suunnittelemaan Gambian matkaa ens talvena. Eli löytyisikö Oulun sinkkumiesten pelastus Gambiasta?

9. AilaS Vierailija

Allekirjoitan tuon lauseen "kunhan panostaa profiiliin" sillä nyt n. vuoden verran nettipalstoilla viihtyneenä olen huomannut miten vähän miehet panostavat omaan profiiliin. Toki on poikkeuksia mutta ainakin kun puhutaan ikäisistäni n. viisikymppisistä miehistä. Kuvaa ei joko ole, tai se on ihan hirveä; lippahattu päässä, aurinkolasit silmillä tai muuten epäselvä ja kaikkea muuta kuin edustava. Profiilissa lukee "olen tämmöinen tavallinen suomalainen mies" tai "mitä tässä nyt itseä kehumaan". Voi ziisus:) Eikö sieltä palstalta olekaan tarkoitusta löytää sitä kivaa ja fiksua naista, vai onko tarkoitus sittenkin ainoastaan oleilla palstalla huvin ja urheilun vuoksi? Kysyn vaan?

Itse olen käynyt tähän mennessä tosi paljon treffeillä. Ihan hyviä kokemuksia mutta sitä joka vie jalat alta tai olisi kolahtanut korkealta ja kovaa ei vielä, kaikista hyvistä yrityksistä huolimatta ole löytynyt. Ja sekin on erikoista että minua lähestyy eniten joko alle kolmekymppiset kaverit jotka lähettävät ihastuneita kommentteja ja pyytävät chättäilemään tai sitten reilusti yli 6-kymppiset jo eläkkeellä olevat miehet jotka ovat juuri eronneet pitkistä liitoistaan. Tasan ei aina käy onnenlahjat:) Mutta toiveikkaana tässä silti odotellaan sen oikean ilmaantumista!

10. kokemusta Vierailija

Minulla on kokemusta reilun vuoden ajalta. Kolmet ekat treffit olivat kamalat. Miehet olivat joko kännissä tai sitten kävivät suoraan perseeseen kiinni... No neljännet tuottivat tulosta ja suhde vaikutti hyvältä.... Kunnes tajusin, että tämä mies on koukussa terffipalstoihin ja on varsinainen"vilkkusilmä". Mutta itse päätin jatkaa yksin. Ei tarvitse miettiä voiko mieheen luottaa? Olen tullut siihen tulokseen, että se oikea tulee varmimmin vastaan normaalissa arjessa, jos on tullakseen.

11. Deittari Vierailija

Nettideittailu ei todellakaan ole epätoivoisia varten.
    Kunhan vain valitsee oikean deittipalvelun, itse suosittelen amortreffejä!

Asiakaspalvelulle ja sivustolle nostan hattua! Toimiva kokoonpano.

12. Deittari Vierailija

13. vierailija Vierailija

Ennen tosiaan itsekki pääsi nettitreffeille, mut nykyään ei oikein, en tiedä missä vika, naisista tullut nirsompia. Eikä oikein jaksa hirveesti ettiä mitään, koska se on aika turhauttavaa. Sitten työttömyys vielä tekee pelistä tosi vaikeen. Harmittaa jos naiset ei mussa nää mitään hyvää, vaikka pitkä olen ja ihan tavis kyllä enkä lihavakaan. Täytyy kai tyytyä elää yksin.

14. vierailija Vierailija

Tinderissä ei tule osumia. Ja Deittipalveluis naiset ei vastaa ja ota yhteyttä, ja baaritkaa ei innosta. Pitäs kai olla vähä erilainen mies että saa naisen. Itse vähä jo luovuttanut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri