Hae Anna.fi-sivustolta

Onko noitia olemassa

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Katajanmarja, 28.09.2006.

1. Katajanmarja Vierailija

Hei

Olen kuullut ja luin noidista, nykyajan noidista siis. Onko kellään kokemuksia, keitä he ovat, missä ja mikä tekee heidät noidaksi. Valkoinen Noita -
    mitä se tarkoittaa ?
    Tiedän, että keskiajalla noidat poltettiin roviolla, sen ajan tulkinnan mukaan niin noidille piti tehdä.
    Ovatko noidat paholaisen tai saatanan kanssa tekemisissä ?

2. -afrodite- Vierailija

Hei,
    täällä yksi tunnustaa harjoitan paljon mummoni noita juttuja ja olen eräänlainen noita paitsi en tietenkään käytä luutaa. Ja olen sekä sen saatanan ja enkelin kanssa tekemisessä sillä kuolema on suojelijani eli kaikista voimakkain suojelia mutta enkelit pitää asiat ruodussa. uskon enkeleihin ja olen tutustunut saatanan asioihin...mutta en mitään uhri juttuja tee enkä riko hautoja ne on rauhoitusalue minulla ja saan siellä virtaa ja kohtaan ihmiset mullan alla.Kuulostaa hullulta mutta kysy lisää ja ensinnäkin miksi noidat kiinnostaa vai onko joku sinun isoäideistä ollut noita voisin kertoa menneisyydestä myöhemmin...
    halaus
    -afrodite-

3. Katajanmarja Vierailija

Kiitos Afrodite!
    Asia vaan kiinnosta minua. Parikymmentävuotta sitten eräs selvännäkijä kertoi minun olleen edellisessä elämässäni mm. Ranskassa noita, joka poltettiin roviolla. Sanoi, että sinulla on siitä selviä merkkejä vieläkin, muttei kertonut ( en ainakaan enää muista ) mitä merkkejä?
    Kerro lisää...pyydän. Kram :)

4. on Vierailija

Mielikuvituksen tuotetta.

5. noitanökerö Vierailija

taas näitä epäilijöitä joita pelottaa asiat mistä he ei tiedä yhtään mitään...
    kasva ja koe asiat ennekuin tuut tänne irvistelemään...ei täällä tarvita teikäläisiä teille on omat mopojenkorjaus chatit toisella pallolla?
    noitanökerö

6. useimmat noidat ovat tekemisissä saatanan kanssa. mutta ei kaikki.
    Se että noidat kuolisivat tulella, on täyttä puppua.
    En oikeastaan tiedä miksi vastasin tuohon, ja taidan katua sitä jälkeen päin, mutta ärsyttää se, että noidista levitellään satuja sinne tänne.
    Jos mielii noidaksi, suvusta täytyy löytyä joku noita.
    Noidaksi 'kastetaan' eräänlaisessa seremoniassa. siinä synnytään uudelleen, ja otetaan uusi hahmo. noidilla ei ole mitään taika sauvoja, vaan jokaisella on kaulakoru, jossa on 5 sakarainen tähti. Niin.. Ja noidat eivät kuole tulella, vaan saavat siitä voimansa.. En aio vastata siihen, miten tiedän tämän kaiken, mutta sanon tämän: totta joka sana. enempää en noitien asioista kerro.

7. kirjautumatta sanon Vierailija

Itse olen "uuden ajan noita" ja olen kuulemma juuri viime elämässäni ollut myös noita, mutten sitä oikein usko. En käytä luontoa sillä tavalla apunani, mutta astraalia energiaa kylläkin.

Ja, no en usko, että loitsut tai rituaalit onnistuvat, jos yrittää jonkin satuolennon(?) kautta saada jotain aikaiseksi, mutten siitä tiedäkkään. Suurin osa noidista kumminkaan eivät ole pahoja tai edes usko saatanaan. Wicca-noidat ovat varmasti yleisempiä noitia mitä maan päällä on ja he eivät koskaan sorru satuttamaan toisia, koska ei voi olla oikea wicca jos yrittää voimien kautta pyrkiä pahaan.

8. Noitanokkava Vierailija

On olemassa ja aina tulee olemaan.

9. Noita ja noituus jo sananakin on vanhanaikainen ja elähtänyt. Noitina pidettiin jo muinoin niitä, jotka tutkivat kasvien salaisuuksia, osasivat käyttää niitä parantamistarkoituksiin, abortin tekoon jne. myös erityisesti huumaavat vaikutukset tunnettiin hyvin. Muuten pitäisin noituutta liian herkkien ja dramattiikkaan taipuvaisten alueena, ja kai se monelta on pää seonnutkin aikansa kun syö juuria ja sieniä. Noita on joko haukkumasana tai sitten totta niille jotka ovat siitä itselleen totta tehneet, jännitystä elämään, kaipa se noituus ennen muinoin antoi myös kaivattua vallantunnetta ja mahdollisuuden salaseuroihin.

Toisaalta olen kyllä avoin ajatukselle että toisilla on ylimääräinen aisti tai tietoa tulevasta, toisaalta moni on myös hyvin herkkä ja tarkka lukemaan ihmisiä ja näiden eleitä ja reaktioita, saa selville paljon jo pelkästään päättelemällä, tuntemalla ihmisluontoa jne. Tämä on alue joka saa vähän ymmälle, kuka uskoo kuka ei. Paljon on höynäyttäjiäkin. Ja mikä on sitten noituuden ja tavallisen meditoivan ja unia näkevän yrtinkeräilijän raja, kaipa se on rituaalit ja epäjumalan palvonta?

10. kaikkea kanssa Vierailija

Oikeat noidat eivät ole mitään fantasiamaailmassa eläviä teiniwiccoja. Oikea noita ei tarvitse puukkoja, teriä, heloja, kauhoja, kulhoja ja kapustoja.
    Noita ja wicca on kaksi täysin eri asiaa.

11. sivusta Vierailija

"eräs selvännäkijä kertoi minun olleen edellisessä elämässäni mm. Ranskassa noita, joka poltettiin roviolla"
    No hohhoijaa. Tämä on todella yleinen satu mitä huijariennustajat kertovat asiakkailleen kun puhuvat lämpimikseen. (Toinen yleinen on, että on vallankumouksen aikana mestattu Pariisissa kun on kuulunut ylimystöön.) Ihme, että aina on oltu jotain tosi erikoista edellisissä elämissä ei koskaan esim. lantakuski tai kyökkipiika ;)
    Ei kannata kauheasti uskoa tollaisiin yleisiin vedätyksiin, monet new-age- "ennustajat" vain kertovat jotain jännää asiakkaille, sopivaa maksua vastaan tietysti.

12. asiaa Vierailija

ei pahalla mutta jos sinut olisi ihan oikeasti mestattu aatelisena, et jauhaisi paskaa kuten nyt teet, ne jotka ovat käyneet edellisten elämien pelkojansa esim.lapsena läpi kun eivät tajunneet mistä oli kyse, eivätkä koskaan voineet siitä kenellekkään kertoa kun pelkäsivät olevansa hulluja..ja käsittelivät ilman terapiaa pelkonsa 10vuotiaana ilman housuihin paskomista, kuten itse tein ja juuri siitä syystä että minut teloitettiin, ranskassa vallankumouksen aikana aatelisena, joten siinä ei ole mitään hohdokasta tai kivaa, mutta käsitelty on eikä minulta kysytty haluatko käsitellä/muistaa.
    Joilekkin nämä tapahtuu, uskot sinä siihen tai et.
    Siksi en jaksa silitellä kaltaistesi päitä, sen verran rankkoja asioita nämä ovat olleet.

13. Epävarma Vierailija

Uskon että minussa on noituutta. Mutta en ole näyttänyt voimiani. Tunnen itsessäni voimaa. Onko tämä mahdollista.

14. Vastaan Vierailija

Ei ole.

15. Vähän sivusta Vierailija

.... että mistä näin tuore ketju löytyikin....

;)) - eihän tuosta aloituksesta ole aikaa kuin kahdeksan vuotta. Mutta niinhän sitä tv:ssäkin kesällä - pelkkiä uusintoja.

16. tyttö Vierailija

moi, haluisin tietää että voiko noidaksi tulla jollain loitsulla/rohdolla vai pitääkö suvussa olla joku joka on ollut noita? toivon että joku osaa vastata kysymykseeni:)

17. Itse osaan nähdä tulevaisuuteen,opein sen vahingossa! Mutta kaverini osaa loitsuja. Itse osaan taikoa aika vähän, mutta kaverini opettaa minulle loitsuja en kyllä vielä osaa niitä.

18.  
  19. pahasilmä Vierailija

20. pahasilmä Vierailija

21. pahasilmä Vierailija

Olen itse Hyvä Noita-nainen. Teen pahaa vain jos asiakas haluaa niin! Viimeksi leikkasin mieheltä pois toisen pikkusormen. Hän maksoi operaatiosta hyvin paljon. Muuten en olisi ajatellutkaan tätä leikkausta, mutta mies vannotti että hän suorittaa sen itse ja kukaan ei ole huolehtimassa mahdollisesta verenvuodosta. Hän olisi halunnut että häntä silvotaan pahasti, mm. puhkaista toinen silmä jne. En sellaista tee edes rahasta. Miksi kukaan haluaa maksaa omaisuuden, että hänestä tehdään invalidi? Pitää olla sairas tyyppi!

22. Mielisairaaloissa on ollut kautta aikojen itseään jeesuksiksi, noidiksi ja prinsessoiksi yms. itseään luulevia ihmisiä. Eivät oikein loppupeleissä pärjää normaalielämässä.

Toisilla ihmisillä on tarve esiintyä jotenkin erityisinä, saahan sille huomiota, joko sitten hyvää tahi huonoa. Voisimme varmaan käyttää sanaa mielenhäiriö.

Kannattaa varoa, jos joku väittää omaavansa jotain erityistaitoja.

Eräs kummallinen piirre on myös, tavikset kuvittelee olevansa jotain kuninkaallisia ja kuninkaalliset haluaa antaa kuvaa tavallisesta köyhähköstä ihmisestä.

23. the nature witch Vierailija

hei, olen uusi wicca/witch opiskelia luonnon puolelle, uskon että taikuutta että luonnon äidin ja gaiyan voimat ovat totta

24. Ite tykkään magiasta itse en koe mitään yhteyttä saatanaan enkä kovin usein enkeleihin mutta kuitenkin energioihin ja ennustuksiin ym. Tosin No olen 12 vuotias mutta ei ikä ole rajana minä ymmärrän mitä teen niin se ymmärtäminen on rajana ei saa lähtee tekeen mitää pahoja asioita saa olla mitä haluaa kunhan ei tee pahaa Mutta no tää keskitelukin on vanha jotain 2006 vuotta mutta silti haluan liittyä tähän keskustelu palstaan näin ... :)

25. Noitanainen Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari