H
Hermot menee!
Vieras
Auttakaa hämmästynyttä äitiä! Meillä 4,5 tyttö joka on aina ollut kova luonne mutta silti hirveän empaattinen ja ystävällinen. Touhuaa nätisti eläinten ja pienten lastenkanssa. Kotona ei sisaruksia ole,mutta serkkuja yms. kyllä löytyy joita hoivata
Kuukauden aikana neidistä on tullut kauhea ja keinot alkaa loppua. Lyö ja potkii (aikuisia) kun saa raivarit. Raivarit saa heti kun joku ei mene niin kuin tyttö haluaisi. Ja puhuu todella rumasti, jopa vieraille ihmisille. Raivareita saa milloin missäkin; kotona, kaupassa, kylässä, tarhassa. Kiristää paljon, esim. Jos ei saa karkkia ei mene suihkuun. Testaa rajojaan koko ajan. Pukeutuminen vaikeaa, kaikissa vaatteissa jotain vikaa. Kesämekoissa kyllä viihtyy
Uloslähteminen saattaa viedä puolituntiakin kun tyttö huuhtaa milloin mistäkin vaatteesta!Lapsi on päiväkodissa ja sieltä eilen juuri kyseltiin näistä tunteenpurkauksista mutta itse olen yhtä hukassa kuin hekin. Voisiko olla uhmaa? Itse luulin sen vaiheen jo olleen ohi. Miten teidän 4-5vuotiaat? Perheneuvolaan ei aikoja ole pitkiin aikoihin, kun kyselin joten sieltä ei apua juuri nyt saa. Eniten huolestuttaa, että onko tämä oikeasti normaalia?