Onko normaalia että äiti on todella ylpeä siitä, että poikansa ei hyväksy muita lapsia mukaan leikkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei todella, minua harmittaa tuollaisten lasten käytös, tai varsinkin vanhempien kun eivät puutu siihen.
Meidän tyttö on yrittänyt mennä pihan lasten leikkeihin mukaan mutta yksi poika tokaisee aina, mene pois.. tai vastaavaa.
Jos olisi poikani, sanoisin kyllä että voittehan ottaa tämän ja tämän mukaan leikkeihin tai vastaavaa.. mutta vanhemmat eivät sano mitään.

Ihan totta. Tullaisia itseään täynnä olevia k-päitä olen minäkin tavannut.

Olen kyllä sanonut niille äideille, että "on ikävää että teidän lapsenne tuossa huutelee noille muille että menkää pois". Ja myös valistanut suureen ääneen että kaikki saavat leikkiä täällä.
Mutta ne tantat alkaa vain aina tuhista että " ei oo meidän Jessen ja Jessikan pakko tykätä kaikista."

Pysyisivät itse poissa julkisislta paikoilta kun eivät omaa mitään käytöstapoja.

Meillä perhekerhossa kävi niin että yksi äiti ei hyväksynyt ollenkaan muutamaa lasta.
Leikitytti aina omaansa vain valitsemansa lapsen kanssa.
Ei kutsunut syntäreille meitä, vaan isoon ääneen kehuskeli meille, kuinka Tane oli ollut heidän synttäreillään ja kuinka hienot juhlat oli ollut.

No, Tane muutti äitinsä kanssa toiselle paikkakunnalle, ja sen jälkeen meillä on perhekerhossa ollut niin mairea perskärpänen että. Tunkee mukaan säälittävästi, ja sanoo nyt lapsiani omansa kavereiksi vaikka ennen kannusti lastaan hätistämään meitä pois.

Meidän lapset ei enää halua leikkiä tämän äidin lapsen kanssa, koska saivat niin monta kertaa turhan takia nyrkistä ja äitinsä vain katto päältä ja totesi ettei ole vielä loppuun asti katsottu kuka täällä määrää. En voi enää pakottaa lapsiani heidän kavereikseen kun saivat aiemmin vain paskaa niskaan.
Eikä se nainen osaa edes hävetä.

jos pihalla joku lapsista valittaa ettei oteta leikkeihin mukaan niin olen mennyt siita sanomaan oli sitten omista tai naapureiden lapsista kysymys. jos pihalla on joku muu aiti niin tekee samoin. yhteisella pihalla ei oikein suvaita sorsimista, eri juttu sitten jos leikkii omalla takapihalla.

Yhteistyössä