U
uhmaikäisen äiti
Vieras
mulla siis 2 lasta. 2 vee tosi vilkas poika ja 6 kk hyvin rauhallinen, helppo vauva. isomman kanssa taistellaan melkein joka asiasta mm. ruokailusta ja nukkumaanmenosta. joskus hermot kiristyy ihan tosissaan ja silloin talloin tuntuu, et vihaan tata mun elamaa. varmasti helpottaa jossain vaiheessa, mutta nyt tuntuu tosi raskaalta. tiedostan onneksi itse, milloin pinna palaa ja menen toiseen huoneeseen rauhottumaan.
rakastan lapsiani yli kaiken. on vaan raskasta, kun oma elama on taysin tauolla. kaikki aika ja energia menee lapsiin.
neuvolan ns. masennustestista tuli muutama piste, mutta mennee normaalin pikkulapsiarjen piikkiin. onko muilla samanlaisia tunteita, vai oisko mun oikeasti huolestuttava mun jaksamisesta.
rakastan lapsiani yli kaiken. on vaan raskasta, kun oma elama on taysin tauolla. kaikki aika ja energia menee lapsiin.
neuvolan ns. masennustestista tuli muutama piste, mutta mennee normaalin pikkulapsiarjen piikkiin. onko muilla samanlaisia tunteita, vai oisko mun oikeasti huolestuttava mun jaksamisesta.