Onko normaalia, että en jaksanut syödä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
puolikasta pizzaa, vaikka 9v lapseni jaksoi. Otettiin siis pizza puoliksi. Siis onko normaalia että mahtuu saman verran ruokaa vaikka on lapsi ja aikuinen kyseessä? Meillä on kuitenkin kokoeroa todella paljon.

No emmäkää jaksa. Ootatsä nyt kehuja et voi ku syöt vähän oot varmaan laiha blablabla? Vai mikä oli pointti? Tarviiko jotain rasvapaukkua vetää edes noin paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja fhhfxd:
No emmäkää jaksa. Ootatsä nyt kehuja et voi ku syöt vähän oot varmaan laiha blablabla? Vai mikä oli pointti? Tarviiko jotain rasvapaukkua vetää edes noin paljoa.

Oon vähän ylipainoinen. Lapsi on taas vähän alipainoinen. Joo ei tarvii, harvoin syödään noita rasvapaukkoja. Sori jos sulla huono päivä, tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
No siis meidän 1v9kk syö melkein saman kuin minä, ja mä olen lihava ja poika semmonen normi 3(?) vuotiaan kokonen..

Ok, se on siis ihan normaalia. Nyt on lapsi vasta alkanut syömään reilummin, siksi ihmettelen. Ennen syönyt niin vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
No siis meidän 1v9kk syö melkein saman kuin minä, ja mä olen lihava ja poika semmonen normi 3(?) vuotiaan kokonen..

Ok, se on siis ihan normaalia. Nyt on lapsi vasta alkanut syömään reilummin, siksi ihmettelen. Ennen syönyt niin vähän.

Hyvä vaan että syö :) Elä huoli!

Yhteistyössä