Onko normaalia olla päivittäin onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haalistunut mustanikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haalistunut mustanikki

Vieras
Oletteko te sitä?
Mä koen jo heti aamusta miten vatsanpohjassa ns. kutittelee perhoset, lämmin tunne leviää rintaan ja on niin hyvä olla. On niin rakastunut olo. Joka päivä.

En tätä kehtaa omalla nimimerkillä nyt kirjoittaa kun kuitenkin sataa katkeraa vuodatusta niskaan.

On ihanat lapset, upea mies, koti, työ, kaikki. Kuvailisin oloani euforiseksi, elämä on ruusuilla tanssimista, vaikka töitä tietenkin tehdään tämän onnen eteen.

On, ja olen 95% ajasta itsekin. Tietyt tapahtuma lapsuudessa varmaan aiheuttavat sen ettei 100% tule koskaan täyttymään. Millään onnellisimmillakaan ajanjaksoilla omalla kohdallani.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen itsekin onnellinen perusasioista päivittäin. Viime aikojen keskenmeno on saanut mielen maahan, mutta kun katson poikani nauravia kasvoja, niin unohtuu samantien surut ja murheet :) suhde miehen, mun parhaan ystäväni kanssa on kunnossa, molemmilla on työt ja asumme okt:ssa. Muuta en vois toivoa. Tai no, sitten kun tuo natiainen kasvaa, niin jos saisi sen moottoripyörän itselleni taas hommattua, kun piti myydä natiaisen synnyttyä... ;)

Olen nykyään hyvin onnellinen, vaikkakin moni voisi tilanteessani tuskailla ja olla miehestään eroa tekemässä ym. :)

Aamulla nousen tosi iloisena ja tyytyväisenä ylös ja pitkin päivää tunnen suurta elämisen riemua.

Luulen, että tämä onnentunne on tullut sitä myötä, että takana on vuosia hyvin vaikeita ja raskaita kokemuksia ja nyt saan elää asioita, joista aiemmin vain unelmoin. Ja ne ovat vain ihan normaaleja asioita.

Minäkin olen onnellinen. Jo pelkkä aamukahvin keitto on mukavaa kun niin kovasti tekee kahvia mieli. Mukavaa, kun lapset herää kouluun ja ovatkin yleensä aina hyvällä tuulella aamuisin. On töitä, perhe on terve, jännittävä asunnon metsästys käynnissä.

masentuneena en ole taatusti koko päivää onnellinen, mutta onnen hetkiä koen kyllä joka päivä, ja jotenkin kirkkaamminkin. Herkistyy minulla silloin kaikki tunteet.

Yhteistyössä