Onko "normaalia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Pojalla, 11kk, todettiin korvakäytävän tulehdus joku kuukausi sitten, sai siihen korvatipat, mentiin parin viikon päästä uudestaan lääkäriin, lääkäri ei ollut varma, että onko korvassa enää tulehdusta, märkää "vaikkua" ei enää samalla tavalla näkynyt. Antoi varmuuden vuoksi antibioottikuurin, jota ei sitten alettu käyttämään, kun tuntui tyhmälle sitä aloittaa, kun selvää tulehdusta ei näkynyt :ashamed: No, yöt jatkui kuitenkin huonoina ja käytiin taas lääkärillä ja korvatulehdushan se siellä edelleen oli :ashamed: Nyt alettiin antibioottia antamaan, viikon kuuri, joka loppui eilen. Yöt on edelleen tosi huonoja, kuumetta ei ole, eikä ole tämän aikana juuri ollutkaan, kerran sillon kk sitten ehkä lämpöä..

No, viime yönä alkoi sitten kauhea yskä, jota on aika-ajoin ollut, viime kerralla lääkäri sanoi, että johtuu varmaankin pitkittyneestä tulehduksesta.. Antibioottikuurin aikana yskä hävisi, mutta eilen alkoi uudestaan, tai viime yönä tarkemmin sanottuna :/ Ja nyt on paaaaljon pahemman ja ikävämmän kuuloinen. Yskiminen kuulostaa "haukkuvalta", semmoselta "hinkuyskältä"... Ja keuhkoissa rohisee paljon. Päiväunia ei nukkunut kunnolla, vähän väliä yski ja heräsi normaalia aiemmin.

Mä olin kuvitellut, ja joku lääkäri joskus sanonutkin, että antibiootti vie nuhan ja yskimisen samalla pois, tai räkäisyyden...

Pitäiskö tässä taas käydä lääkärissä? Hitsi, kun on viikonloppu edessä, Jorvin päivystykseen mua ei sais kirveelläkään, mut yksityisellä vois kai viikonloppunakin käydä... Veisittekö lääkäriin vai seuraisitteko tilannetta vielä? Kun ollaan siellä lääkärissäkin juostu niin moneen kertaan kuukauden sisällä :ashamed: Milloin esikoisen, milloin kuopuksen takia...

Kuumetta ei ole, eikä lämpöä. Ihan tyytyväinen on, mitä nyt nukkuu huonosti.

Minä menisin lääkäriin koska sairaus on todettu eikä lääke olekaan ehkä tepsinyt. Joskus tarvitaan kaksi peräkkäistä kuuria TAI LÄÄKKEEN VAIHTO ENNENKUIN TALTTUU.

voi pientä :( :hug:

onko siellä muuten yleensä tosi toivotonta saada aikoja? mietin tässä että kun muksujen korvat pitää käydä putsaan ja keskimmäisen korvien jälkitarkastus olis kans tossa kuukauden päästä,että kannattais varmaan täällä käyttää ennen muuttoa?

Kyllä täällä aina ajan on saanut.. Siis ihan tohon omalle terveyskeskuksellekin (me ainakin ollaan saatu), mut ei tajuttu aamulla heti soittaa ja varata.. Tohon yksityisellekin ollaan aina ennen saatu, mut tänään ei ollut sit enää vapaita aikoja :/

Yhteistyössä