onko nyt jotain spessu "flunssia"liikkeellä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eijassa!"#
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eijassa!"#

Vieras
itellä alko jo viime tiistaina kova kuumeilu,lämmöt vaihtelee 35,4-39,5 hemmetti kurkku ollu turvonnu ku mikä koko ajan,räkä poskella ja yskiny varmaan jo keuhkot reilusti ylöspäin..ei viittis mennä sinne leguriin turhaan kuuntelee sitä et joo buranaa ja teetä..saikkua en tartte/saa kun olen pienen lapsen kanssa kotona..hemmetti et on kiva olla näin rikki kun kohta vkon sairastanu ja pitää jaksaa päivät 2v villi ihmisen kanssa yksin..
mut tosiaan jos jollain on jotain infoa et onx nyt jotain muuta kun virusperäsiä pöpöjä liikkeellä ni ehkä se rohkasee mut raahautuu lääkäriin aamulla :D

Meillä kans molemmat lapset kulkenu räkä poskella toista viikkoa. Mies on nyt torstaista asti kärsinyt sahailevasta kuumeesta, yskä myös kaikilla.
Itse ainoana säästynyt tältä, mutta enpä olekkaan kuin muutaman vuoden välein kipeänä.
Inhottavaa varmasti :/

joo on vaan tosiaan heti eka päivästä ollu kurkku ihan punanen ja turvonnu ja tuntuu tosiaan et rohisee keuhkoissa kun yskiny niin paljon ni heti herää kaikkia kauhu kuvia et mikä tää vois olla...eli vissiin sit kannattaa vaan silti katella viel kotona :( ettei turhaa tartte sinne mennä tätejä kiusaamaan

joo on vaan tosiaan heti eka päivästä ollu kurkku ihan punanen ja turvonnu ja tuntuu tosiaan et rohisee keuhkoissa kun yskiny niin paljon ni heti herää kaikkia kauhu kuvia et mikä tää vois olla...eli vissiin sit kannattaa vaan silti katella viel kotona :( ettei turhaa tartte sinne mennä tätejä kiusaamaan

Rohina viittaa vahvasti keuhkoputken tulehukseen ja, jos
kuume kohta viikon ollu ja heitelly noinkin rajusti niin kyl mä
kävisin kuunteluttaa keuhkot, että lääkäriin tarkastukselle!!!

Aamulla päivystykseen.. HOPhop! =)

Miehellä alkaa olla ohi, toista viikkoa kesti, murkulla on ollut päälle viikon jo, itselläni on vajaa viikko mennyt. Murkku sairasti tuossa vähän päälle vuosi sitten keuhkokuumeen, ei kuulema tunnu nyt lainkaan sellaiselta.

Kaiken kruunaa sitten flunssalta säästyneiden mahatauti tässä samaan aikaan :headwall: