Onko oikeasti muitakin jotka on ihan hulluna ihaniin lastenvaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
Katselen tässä tuota varastoa mitä tuli hankittua ennen tytön syntymää. :|
Mielettömästi uusia ja käytettyjäkin vaikka mitä kesävaatteita jotka on ihan liian isoja tänä kesänä ja vastaavasti ehkä pieniä ensi kesänä.
Ja aargh!!! |O Siis kertokaa mulle mitä ihmettä minä oon ajatellut kun olen ostanut jotain liloja minni vaatteita tälle tytölle, enhän mie edes tykkää koko väristä. :x
Mutta kun ne tuntui hyvältä ostokselta silloin... :snotty:

Jonkinnäköinen addikti tämäkin. :D Ihan yhtälailla kierrän kirppareita kuin muitakin vaatekauppoja,ja poikkeuksetta joka kerta jotakin (yleensä useampi vaate) mukaan lähtee.
Mikään ihme että vaatekaapit natisee liitoksistaan,ja on vaan pakko saada lisää, Lisää ja LISÄÄ!!
Ja arvatkaahan kun en edes tiennyt että tuleeko tyttö vai poika, on isoiso läjänyt sitten myös poikavauvan vaatteita tuolla laatikossa venaamassa huutikseen lähtöä. :laugh:

Minäoon varmaan joka ikisessä clubissa ( kapp ahl,nicky&nelly,lindex ) josta niitä kirottuja ale lippusia aina tipahtelee kuukausittain... Ja aina,ihan aina kyttään lindexin -70% rekin että josko taas jotain uutta ja ihanaa olisivat alentaneet... :snotty:
Tää on vähän niinkuin hyvä seksi , siitä ei saa koskaan tarpeekseen. :D

:wave: täällä kans. mä oon ostanu jo valmiiks tyttöjen ja poikien vaatteita, vaikka testissä ei oo ees kahta viivaa vielä :saint:

jotkut mekot muuten jos ne on liian pieniä ens kesänä, voi käyttää tunikana, jos ostaa väsiin sopivat legginssit.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
:wave: täällä kans. mä oon ostanu jo valmiiks tyttöjen ja poikien vaatteita, vaikka testissä ei oo ees kahta viivaa vielä :saint:

jotkut mekot muuten jos ne on liian pieniä ens kesänä, voi käyttää tunikana, jos ostaa väsiin sopivat legginssit.

mä en ihan noin hullu ole :D siis ostan vain siis enne lapsen syntymää, oikeestaa kummallekkin sopivia veetteita mutta en mitään pinkkiä kuitenkaan ja nykysiisn ostelen sitten aika paljon kirppikseltä jos sattuu halvalla hyväkuntoinen vaate. ja tykkään kyllä käydä kaupoissakin kiertelemässä ja välil tarttuu joku vaate mikä ei sitten menekkään kun on sen aika.. Tuli tuosta mieleen, että kun vauva oli vielä masussa ostin hänelle kesäksi shortsit ja t.paidan :) ne olikin liian isot ja nyt taas liian pinet :D eli turhaa vaatetta tuli hankittua..

Yhtäkkiä musta tuntuu, ettei mun shoppailumania ookkaan niin paha :saint: Mä sentään ostan vaan semmosta, minkä teoriassa pitäis jolekkin sopia :snotty:
Mutta vauvan vaatteet on aivan ihania :heart:

:laugh: joo mä tiedän aika hulluahan se on. muttaku vaatetehtailijat tekee niistä vaatteista niin sulosia ja ihania ja varsinkin kun kirpparilta roudaa kotiin muovipussillisen vaatteita hintaan 3.50? niin mulla ei ois ollu varaa jättää ostamattakan :)

Yhteistyössä