S
suru
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:No kuten sä itse sanoit, sulla on ilmeisesti menneisyydessä kokemuksia tällaisesta. Oletko täysin varma, että sä et sen takia kuvitellut tilannetta pelottavammaksi kuin se oli? En puolusta nyt miestä, tarkoitan vaan, että oletko aivan varma, että tunne että miehesi voisi jotain tehdä, ei johtunut siitä tilanteesta vaan sun aikaisemmista kokemuksista?
Mieti jos sinusta olisi nainen pitänyt samalla tavalla kiinni. Olisitko tuntenut olosi uhatuksi? Ehkä miehesi kuvitteli rauhoittavan sua. Siis jos sä, hänen mielestä, huusit järjettömällä tavalla ja olit täysin tolaltasi ja sekaisin, hän kuvitteli saavansa sut rauhoittumaan ottamalla kiinni kun ei saanut ääntään kuuluviin? Vähän samalla tavalla kun leffoissa läpsitään poskelle jos joku on hysteerinen![]()
Ja mun mielestä, se että pitää toisesta kiinni ei ole vielä fyysistä väkivaltaa. Mieti tilannetta niin päin, että sä olisit vaikka uhannut hypätä parvekkeelta ja miehesi pitäisi sinusta kiinni ja yrittäisi sillä tavoin estää sitä tapahtumasta. Eihän se ole pahoinpitelyä. Ehkä miehesi kuvitteli tekevänsä vähän samalla tavoin tässä tapauksessa? Koska sä et kuunnellut, huusit vaan hysteerisesti, miehesi pelästyi että nyt sä sekoat ja yritti saada sut rauhoittumaan?
Tohon edelliseen vastaukseen jo kirjoitin tosta menneisyydestä.
Olisin tuntenut oloni takuulla ihan yhtä uhatuksi jos joku nainen olisi tullut päälle ensin tökkimällä rintaan ja sitten estäen karkuun pääsyn ottamalla käsistä kiinni ja huutamalla naama mun naamassani kiinni.
ja ei, en huutanut hysteerisenä, musta ei päässyt pihahdustakaan ääntä sen jälkeen kun mies alkoi harppoa kohti. Menin täysin lukkoon enkä saanut henkeä.
Sen verran sain mieheltä eilen vastausta että kyllä hän sen huomasi että menin täysin lukkoon.
Ei ollut mitään syytä miksi musta olisi pitänyt pitää kiinni. Muuta kuin se että estää mun pääseminen "karkuun" kauemmaksi miehestä.