Onko oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos mutta ei kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos mutta ei kiitos

Vieras
Mua alkaa jo ärsyttää kun mies tekee joka lauantai mulle drinkkejä. No ei siinä mitään pahaa varsinaisesti ole että niitä tekee, ihan hyviä ovat. Mutta kun suuttuu jos en halua niitä juoda eli tekee niitä vaikka en haluaisikaan. Ja jos jostain syystä en juo niin on koko illan pahalla päällä...

Kertokaa miten voisin saada mieheni tämän lopettamaan niin ettei siitä suuttuisi? Yritetty on...

Juu tiedän että omituinen ongelma... Mies ottaa itsekin ja yksin ei kuulemma ole kiva ottaa eli haluaa kaveriksi... Oon välillä tehny jopa niin että oon kaatanu osan drinksusta viemäriin kun mies ei ole huomannut, mutta kun sitten se vaan tekee uuden heti kun lasi on tyhjä...

jos se ite haluaa juoda ja tuntee huonoa omaatuntoa jos juo yksin. tykkää juoda seurassa..

tai sitte se on ninku mun mies. menin möläytään sille että viina tekee himokkaaksi niin heitti vitsinä, että pitää vissiin sitte alkaa juottamaan minua. :laugh: alkaakohan se oikeasti.. pidän sitä kuulemma puutteessa..

Jotkut miehet syöttää naisensa sairaalloisen lihaviksi, etteivät ne pääsisi liikkumaan.
Jospa sun mies onkin juottaja, joka yrittää saada sulta jalat alta nopeemmalla keinolla. :o

lähti mun vanhempien alkoholiongelma. Isä halusi juoda ja halusi että joku juo seuraksi. Ja äitihän joi.

Mutta jos et tosiaan halua juoda niin ei kannata edes opetella tuommoista tapaa. Sano miehellesi että käy kavereidensa kanssa kaljalla joskus ja kotona ollaan juomatta.

Yhteistyössä