Onko oikeus olla vihainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deanmartin12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deanmartin12

Vieras
Moikka!

Kuulin muutama viikko sitten eräältä ystävältäni että nykyinen tyttöystäväni on harrastanut seksiä meidän seurustelusuhteen alkuvaiheilla minulle todella läheisen ystäväni kanssa. Kyseinen ystäväni kenen kanssa nykyinen tyttöystäväni on harrastanut seksiä on minun lapsuudenystäväni ja olemme aina olleet todella läheisiä.

Kysyin asiaa vielä varmistaakseni sen paikkansapitävyyden tältä lapsuudenystävältäni ja hyvänä ystävänä hän myönsi sen. Ymmärrän täysin ettei tämä lapsuudenystäväni ollut tietoinen siitä että hänen silloinen seksikumppani seurustelee kanssani.

Minua surettaa tämä erityisen paljon koska ystäväni kenen kanssa nykyinen tyttöystäväni on harrastanut seksiä on minulle niin läheinen että teko satutti minua erityisen paljon.

Onko väärin että olen suuttunut tästä?

Onko väärin että olen suuttunut tästä?

Riippuu siitä kenelle ja mistä olet suuttunut, ystävällesi vai tyttökaverillesi. Ei sinulla ainakaan sille ystävällesi ole mitään syytä olla vihainen, eihän hän mitään väärää tehnyt, jos ei kerran edes tiennyt sinun seurustelevan sen tytön kanssa. Vai suututtaako sinua se, ettei hän heti tullut tunnustamaan asiaa kun hänelle selvisi teidän seurustelunne? Ota tässä kuitenkin huomioon, ettei hänellä hyvästä ystävyydestänne huolimatta ole mitään velvollisuutta tehdä sinulle tiliä elämästään ja tekemisistään.

Ja jos puolestasi olet vihainen tyttöystävällesi, niin sen "oikeutus" tietysti riippuu vähän siitä missä vaiheessa seurustelunne oli. Jos olitte vasta pari kertaa tapailleet ilman mitään säännöllistä suhdetta, niin siinä vaiheessa minun mielestäni on vielä lupa olla muidenkin kanssa. Mutta jos seurustelunne oli jo niin pitkällä, että saattoi olettaa myös uskollisuuden kuuluvan suhteeseen - tosin tässä asiassa toiset tarvitsevat tarkemman määrittelyn ja sopimuksen ja toisille se on sanomattakin itsestäänselvyys - niin silloin tyttökaverisi tietysti teki väärin, ja sinulla on oikeus olla vihainen.

Viimeksi muokattu:
suuttuminen on ymmärrettävää ja täysin oikein, ihmisiähän me olemme =)
Mutta muista se että viha tappaa ihmisen sisältä eikä vihaaminen auta mitään millään tavalla =(
Tää on paska mailma mut minkäs teet =(
Jaksamisia

Yhteistyössä