Onko oireetonta alkuraskautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikkis

Vieras
Pohdin täällä että voiko olla tietämättään raskaana, ilman mitään raskausoireita? Ekasta tiesin tosi aikaseen ilman mitään testejä että nyt oon raskaana. Nyt on menkat viikon myöhässä eikä mitään oireita, ei edes vaikka yrittäs kuvitella. Onko mahdollista että silti olisin raskaana? Testiä en kyllä tee vieläkään, meillä kun ei periaatteessa tule lapsia ilman ehkäisyäkään. Ainoastaan hoidoilla, selittämätön lapsettomuus on diagnoosi.

Mun kaverilla ei ollu mitään oireita alku eikä loppu raskaudesta. Raskautta rupes epäilee siinä vaiheessa, kun oli menkat myöhässä. Viime kesänä synnytti terveen pojan :D

Mun kaverilla kävi niin että alkoi ihmettelemään kun ei kahvi maistu ja tupakin jälkeen huono olo..
kuukautiset hällä oli tosi epäsäännölliset tai jäivät väliin muutenkin niin ne ei herättäny epäilyksiä.
teki sitten testin ja plussa sieltä tuli, ultrassa viikot tarkentui ja hän oli jo n. viikolla 10.
ja nuo "oireet" tuli vasta aika myöhään ennen kun epäilykset heräsi..
hyvin mahdollista siis!

heilläkin siis oli lapsettomuutta takana, ja olivat juuri asennoituneet siihen ettei lapsia tule..
toivotaan parasta <3 :)

No ei kai se auta kuin odotella. Pari viikkoa ja sitten teen testin jotta saan keltarauhashormonikuurin menkkojen käynnistykseen. Hoidot alkais heti kun vaan ne menkat tulis.

Yhteistyössä