G
gg
Vieras
Mulla loppui halut just ja tasan ekan lapsen synnytykseen. Ja toinen eli kuopus on jo kohta 2v
Seksi ei kiinnosta yhtään, mutta haluaisin haluta. Mistä apu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toisinpäin:mulla päinvastoin... haluttaa niin pirusti mutta miestä ei... tää on oikeasti tosi vaikeeta olla kun haluais niin paljon mutta ei toinen anna...onko olemassa mitään valmistetta millä sais halut pois??
Alkuperäinen kirjoittaja Kumma homma:Mulla e-pillerit on himopillereitä. Oon kuullu, että vaikutuksen pitäs olla ihan päin vastanen, mutta mulla himottaa seksi, kun syön pillereitä. Joskus pidän jonkun kuukauden tauon, nii sillon ei haluta tipan tippaa seksi. Sit taas ku pillerit alottaa, seksikin kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:http://www.supershopping.fi/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisää seksiä:Vaihtamalla paranee. On erittäin huolestuttavaa jos seksiä ei halua oman kumppanin kanssa. Silloin täytyy vaihtaa kumppania, turha sitä on kavereina elellä.
Alkuperäinen kirjoittaja lisää seksiä:Vaihtamalla paranee. On erittäin huolestuttavaa jos seksiä ei halua oman kumppanin kanssa. Silloin täytyy vaihtaa kumppania, turha sitä on kavereina elellä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Syötkö pillereitä? Mulla ne on himontappajapillereitä, silloin ei huvittanu lainkaan.
Muutenkin nyt synnytyksen jälkeen huomaa, kuinka paljon hormonitasapainosta tuo riippuu. Välillä on niin hirveät himot ja sitten toisinaan ei nappaa ei yhtään eikä pitkään aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Maca-jauhe
http://www.lootuskauppa.fi/maca-jauhe150g-luomu
En kyllä tiedä tekeekö sen mitä luvataan.Alotin viime viikolla kokeileen tuota (lähinnä muista syistä mutta lisähimotki ois tarpeen ), en oo vielä ainakaan mitään erityisemmin huomannut...et tiiä sitte pitäiskö olla muuten sit tasapainonen ruokavalio (oon syöny liikaa suklaata..), tai sit ei vaan oo vielä vaikutusta.
Ehkä pikkusen on virtaa enempi, mut en tiedä sit... Monet käyttäjät on kyllä kokenu saavansa siitä lisäpotkua ja kait niitä halujaki.
Ainaki tuo on luonnontuote, hyvin ravinnerikasta jauhetta, et eipä siitä haittaakaan luulis olevan, kunhan nyt ei aivan tolkuttomasti syö.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:b-vitamiinia ja omega3