I
"itku"
Vieras
Meillon siis kaksi lasta, ja molemmat tiedämme ettemme halua enempää. Olen 28v itse, ja mä raskaudun ihan liian helposti. Molemmat lapset on saaneet alkunsa ehkäisystä huolimatta, ja lisäksi olen joutunut tekemään kaksi aborttia myös ehkäisyiden pettämisten takia. Pettäneet ehkäisyt ovat olleet e-pillerit, ehkäisyrengas, hormonikierukka ja uudestaan e- pillerit. Nyt mä pelkään että olen taas raskaana, ehkäisystä huolimatta. En ole tehnyt vielä testiä, menkat pitäs alkaa huomenna, mä en vaan uskalla. Kolme päivää mulla on ollut ihan kamala olo, palelee, oksettaa, väsyttää ja ruoka ei maistu.
Mä en aio pitää tätä lasta jos nyt raskaana olen, mutta miten mä muka kehtaan mennä aborttiakaan tekemään, kolmatta kuuden vuoden sisään. Hävettäisi ihan suunnattomasti, mutta meillä ei myöskään ole varaa eikä jaksamista kolmanteen lapseen. Kertokaa jos tiedätte, voinko saada poikkeuslyvan piuhojen katkomiseen tällaisessa tilanteessa, mä en enää jaksa tällaista. :'(
Mä en aio pitää tätä lasta jos nyt raskaana olen, mutta miten mä muka kehtaan mennä aborttiakaan tekemään, kolmatta kuuden vuoden sisään. Hävettäisi ihan suunnattomasti, mutta meillä ei myöskään ole varaa eikä jaksamista kolmanteen lapseen. Kertokaa jos tiedätte, voinko saada poikkeuslyvan piuhojen katkomiseen tällaisessa tilanteessa, mä en enää jaksa tällaista. :'(