Onko olemassa sellasta lapsivakuutusta joka korvaa jo siellä lääkärissä käydessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
osan kuluista? Musta on ihan tyhmää, että korvataan vasta jälkeenpäin ja jos ei käy esim. kun kerran vuodessa lääkärissä niin omavastuu on jo sen verran ettei siitä vakuutuksesta paljoa hyödy. Riippuu tietenkin syystä miksi lääkäriin menee ja sittenhän se on todella tarpeellinen jos joutuu useammin käymään tai sairastuu vakavasti tms. Mutta kysymyksenä oli siis, että onko millään yhtiöllä sellasta vakuutusta mikä korvaa heti vai toimiiko kaikilla tuolla samalla tavalla?

Ei tietääkseni ole. Mäkin ottaisin sellaisen vakuutuksen heti! Ei sa paljoa auta, jos joutuu käyttämään tiuhaan lääkärissä, ja joka kerta kaivamaan kuvetta. Kerran vuodessa jos saa vakuutuskorvauksia.

Ei enää saa noita suoraan korvaavia. Mutta muuten tuon omavastuun suhteen on eri tyylejä.
Meillä on 50 euroa/sairaus, eli esim. nuorimman korvatulehduksista se on kerran menny niin vakuutusviite vaan hakemukseen ja se tulee vajaassa viikossa tilille koko lääkäri ja lääkekulut. Harvoinhan sitä alle 50 selviää edes julkisella puolella, jos jotain lääkkeitä tulee, niin että mun mielestä ok. vakuutus tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei tietääkseni ole. Mäkin ottaisin sellaisen vakuutuksen heti! Ei sa paljoa auta, jos joutuu käyttämään tiuhaan lääkärissä, ja joka kerta kaivamaan kuvetta. Kerran vuodessa jos saa vakuutuskorvauksia.

Meillä on selanen vakuutus, että voi joka lääkärikäynnin jälkeen laitaa heti kuitit vakuutusyhtiöön ja korvaus tulee noin viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei enää saa noita suoraan korvaavia. Mutta muuten tuon omavastuun suhteen on eri tyylejä.
Meillä on 50 euroa/sairaus, eli esim. nuorimman korvatulehduksista se on kerran menny niin vakuutusviite vaan hakemukseen ja se tulee vajaassa viikossa tilille koko lääkäri ja lääkekulut. Harvoinhan sitä alle 50 selviää edes julkisella puolella, jos jotain lääkkeitä tulee, niin että mun mielestä ok. vakuutus tuo.

Onko teillä missä tuo vakuutus?

mulla on sellanen vakuutus joka on otettu 34 vuotta sitten et maksaa lääkäri käynnin, lääkkeet ja matkakulut. teen netin kautta ilmoituksen vakuutusyhtiöön ja rahat on tilillä 3 pankkipäivän kuluessa. nykyisin tällasia vakuutuksia ei enää saa joten vaikka vakuutus maksaa 300 e/vuosi nii ei kannata enää lopettaa... ja omavastuuta ei ole ollenkaan

Alkuperäinen kirjoittaja liisa ihmemaan:
mulla on sellanen vakuutus joka on otettu 34 vuotta sitten et maksaa lääkäri käynnin, lääkkeet ja matkakulut. teen netin kautta ilmoituksen vakuutusyhtiöön ja rahat on tilillä 3 pankkipäivän kuluessa. nykyisin tällasia vakuutuksia ei enää saa joten vaikka vakuutus maksaa 300 e/vuosi nii ei kannata enää lopettaa... ja omavastuuta ei ole ollenkaan

Mulla on kans ittellä ov 0 vakuutus. Se ei maksa matkakuluja ja nykyään käsittelykin kestää kuukauden :kieh: Mutta maksan silti mukisematta 200e/vuodessa, koska mulla on jatkuvaa lääkitystä ja seurantaa vaativa vika.

Meillä on Lähivakuutuksen lapsivakuutus ja siinä on omavastuu 50 ?/sairaus eli juuri ekasta korvatulehduksesta menee omavastuu ja sen jälkeen ei enää mene. Korvauksen voi hakea heti lääkärissä käynnin jälkeen ja rahat on ainakin meillä aika nopsaan takaisin tilillä. Mua kyllä sapettaisi myös odottaa rahoja vuosi :/

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Meillä on Lähivakuutuksen lapsivakuutus ja siinä on omavastuu 50 ?/sairaus eli juuri ekasta korvatulehduksesta menee omavastuu ja sen jälkeen ei enää mene. Korvauksen voi hakea heti lääkärissä käynnin jälkeen ja rahat on ainakin meillä aika nopsaan takaisin tilillä. Mua kyllä sapettaisi myös odottaa rahoja vuosi :/

Juu, sama vakuutus on meillä.
Ja isompiin juttuihin (korvien putkitus) saa muutamassa päivässä maksusitoumuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:

Fennialla sama systeemi, omavastuun summaa en muista. Ollaan oltu tyytyväisiä Fennian vakuutukseen ja nopeaan palveluun. :)

Yhteistyössä