O
"opiskelija"
Vieras
Olen saanut tutulta hyvän tarjouksen kissanpennusta ja olen paininut asian kanssa monta päivää ja yötä. Halusta se ei ole kiinni, mutta varallisuuteni, tai varattomuuteni mietityttää. Olen täysi-ikäinen opiskelija joka asuu yksin. Elän opintotuella ja osin vanhempieni avustuksella. Opintolainaa saisin tarpeen vaatiessa, mutta en tiedä kuinka isot velat se tulisi kasvattamaan. Ymmärtääkseni toimeentulotukeakaan ei voi saada jos laina on nostamatta. Vanhempani eivät kuitenkaan kissoista tykkää ja en usko että avustaisivat sen kanssa.
Kissa tulisi olemaan sisäkissa. Nyt kysyisinkin teiltä kissanomistajilta, varsinkin sisä- sellaisen, että paljonko kissaan menee kuukausittain suunnilleen rahaa? Tuleeko niille helposti tauteja? Pystyisin rokotuttamaan ja madottamaan kissan, mutta jos tulee joku isompi lasku, niin saatan olla pulassa.
Onko joku ottanut kissan opiskeluaikana? Kertokaa kaikki.
Kissa tulisi olemaan sisäkissa. Nyt kysyisinkin teiltä kissanomistajilta, varsinkin sisä- sellaisen, että paljonko kissaan menee kuukausittain suunnilleen rahaa? Tuleeko niille helposti tauteja? Pystyisin rokotuttamaan ja madottamaan kissan, mutta jos tulee joku isompi lasku, niin saatan olla pulassa.
Onko joku ottanut kissan opiskeluaikana? Kertokaa kaikki.