Onko paikalla digiboxiguruja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mitähän mä tein, kun mulla ei näy enää kuin Ylen kanavat? Kun vaihdan ykköselle, näkyy TV1. Kun vaihdan kakkoselle, näkyy TV2. Kun vaihdan kolmoselle, näkyy TV2. Kun vaihdan Teemalle, näkyy Teema. Kun vaihdan neloselle, näkyy edelleen Teema. Kaikki Ylen kanavat näkyy, mutta ei muut. Ja siis ei tule edes sitä mustaa ruutua, että olisi ylipäätään kanava vaihtunut, vaan pysyy se sama Ylen ohjelma ruudussa. Mit vit? |O

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Miau:
Ja jos se ei auta, niin sitten menu ja päivitä / asenna kanavat.
Tuo on tässä huushollissa miesten hommia :D

Mä teen meillä miesten ja naisten hommat! Ainoa mihi en sotkeennu on tietokoneen teknilliset kiehmurat, ne mies hallitsee paremmin ja mä ...öö kaiken muun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miau:
Mä teen meillä miesten ja naisten hommat! Ainoa mihi en sotkeennu on tietokoneen teknilliset kiehmurat, ne mies hallitsee paremmin ja mä ...öö kaiken muun ;)
Mulla ei ole miestä, joten mä teen käytännössä kaiken muun. Paitsi digiboxijutut saa kuopus tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Ai kato, on näköjään. Se on se syy.
Täng juu :) En ole tainnut aikaisemmin nauhoittaakaan kahta yhtäaikaa. Onneksi toinen noista loppuu ennenkuin alkaa seuraava, minkä haluaisin nähdä.

Sulla on ilmeisesti kahden virittimen boksi. Sillä pystyy hyvin tallentamaan yhtä kanavaa ja katsomaan toista. Mutta kun tallennat kahta kanavaa, loppuu virittimet sun boksissa kesken. Tästä syystä pystyt katsomaan vain sitä kanavanippua, josta tallennat.

Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Sulla on ilmeisesti kahden virittimen boksi. Sillä pystyy hyvin tallentamaan yhtä kanavaa ja katsomaan toista. Mutta kun tallennat kahta kanavaa, loppuu virittimet sun boksissa kesken. Tästä syystä pystyt katsomaan vain sitä kanavanippua, josta tallennat.
Jep, kahden virittimen boksi. Mä tiesin, että kannattaa kysyä palstalta :D

Yhteistyössä