Onko paikalla ketään joka käyttänyt Harmonet pillereitä ja on lopettanut niiden käytön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuska-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katjuska-78

Aktiivinen jäsen
12.04.2006
2 321
0
36
Miten teillä on kierrot menny lopettamisen jälkeen?

Itsellä sellainen tilanne, että ekaa kiertoa mennään ilman ja puolessavälissä oli yhdellä päivällä tuhruttelua ja nyt pitäs menkat alkaa (tai toiveessa tietenkin ettei alkais ;) ) niin nyt on kolme päivää vaan ollut tuhruttelua ja ne menkat ei ala kunnolla ja ei oikein tunnukaan siltä että alkais. Normaalia mulla ois, jos yhen päivän tuhruttelis ja sitte tulis jo saavista kaatamalla :kieh:
Mietin vaan, että tuhlaanko aamulla testin vai en :| nyt kp 29/28

Mulla oli ennen pillereitä kierto n. 33 päivää. Pillereitä söin 4 vuotta. Ja kun pillerit lopetin, niin suunnilleen 40 päivän päästä alkoi vuoto ja se olikin ainoa, kun sitten tulinkin jo raskaaksi.

Mä söin niitä joskus vuonna papu. Ja en mä muistais että niitten lopetuksen jälkeen olisi mitään ollut, siis menkat tuli ihan normisti. Tosin mulla onkin ärsyttävän tarkka kierto.

Pakko tulla kertoon tännekin kun ei muuten viel uskalla hehkuttaa, että tein sitte testin aamulla ja 3 minuutin sisään en nähnyt siinä mitään, mutta 10 minuutin aikana siihen ilmestyi haaleaakin haaleampi haamu :o :D tuhruttelukin on melkein kokonaan loppunut, mutta hirvee pelko persiissä, että jos onkin kemiallisesta raskaudesta kyse kun aika ilmiselvää on, että ovis on ilmeisestikin ollut myöhemmin :$ kyllä tässä aamuisin ja iltaisinkin on ollut äklöä oloa ja ukko sanoi, että yhtä kärttynen oot ollu ku viime kerrallakin :kieh: Hui kauhistus kun on sekavat fiilikset :x ukkoki aika hiljasena töihin läks...ei osannu sekään kuvitella, että ekasta kierrosta tärppäis ja kun eihän tässä nyt sit vielä tiedä, että saadaanko heinäkuussa uus perheenjäsen vai ei...oli pakko tulla purkaamaan ajatuksiaan :D

Yhteistyössä