Onko pakko jaksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mies illalla luetteli, mitä tänään pitää tehdä. Vaihtaa renkaat, pestä auto, rahdata pihaliiteristä puupellettiä pannuhuoneeseen, ....

Ite on saikulla tällä hetkellä eikä pysty noissa hommissa ku korkeintaan vähän auttamaan. Mutta miks se ei sit auta niissä missä voi? Ei herää ikinä aamupuuhissa auttamaan, ei tee ruokaa, ei pese pyykkiä, ei ole lasten kanssa, ei osallistu siivoamiseen. Eilisiltana pyysin, että saisin tänään nukkua pidempään, kun lapset herää 5 maissa. Sano, että joo onnistuu. Sit jäi tuijottaa telkkua aamun pikkutunneille saakka. Ja ylläripylläri, aamulla käänsi vaan kylkee kun ois pitäny ylös nousta...

Tekis mieli sanoo, että hommaa joku muu tekee nuo hommas, mä en jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lanoliini:
Hoitakoot äijä itse hommansa!
Mä en ainakaan edes auttaisi ellei ukko osaa itse auttaa sinua joka päiväisissä asioissa.

No ku se ei noihin ns. raskaampiin hommiin nyt kykene, sattui onnettomuus jokin aika sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
iteppä oot ukkos valinnu....

Miks kaikki aina haukkuu ukkoaan täällä? Tuskinpa teitä on kuitenkaan väkisin naitettu. :headwall:

Jotkut äijät kato rupee jossain vaiheessa taantumaan syystä tai toisesta.

Miks kaikki aina haukkuu ukkoaan täällä? Tuskinpa teitä on kuitenkaan väkisin naitettu. :headwall:

Mä en itsekään ole täydellinen. Eikä ole ukkokaan. Eikö saisi harmistustaan ja vitutustaan ääneen sanoa? Pitäiskö aina vaan hehkuttaa kuinka hyvin asiat on, vaikka ne ois päin persettä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Mä en itsekään ole täydellinen. Eikä ole ukkokaan. Eikö saisi harmistustaan ja vitutustaan ääneen sanoa? Pitäiskö aina vaan hehkuttaa kuinka hyvin asiat on, vaikka ne ois päin persettä?

KIITOS tästä komentista!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Mä en itsekään ole täydellinen. Eikä ole ukkokaan. Eikö saisi harmistustaan ja vitutustaan ääneen sanoa? Pitäiskö aina vaan hehkuttaa kuinka hyvin asiat on, vaikka ne ois päin persettä?[/quote]

KIITOS tästä komentista!!!

Oleppa hyvä vaan! :D En mä oo ketään käskeny valehtelemaan, mutta kovasti tuntuu ukoissanne vikaa olevan ku aina niitä täällä mollaatte. Mun ei tulis mieleenkään haukkua ukkoani täällä, ei kyllä olis aihettakaan... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Hommaa sinne joku auttamaan sua. Isä, appiukko, veli, äiti, sisko, serkku...?

Isä ei ehdi. Veljeä, appiukkoa ei ole. Sisko oon muualla. Äidistä ei oo apua (ei jaksa tehdä mitään siitepölyn ja astman takia). Serkkuja en tunne. Eikä oo ketään kaveriakaan, jota pyytää.

:(

Yhteistyössä