Onko pakko jos ei tahdo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko pakko pitää yhteyttä ihmiseen, joka on sukulainen, jos en tahdo? En vain jaksa häntä, en halua olla tekemisissä.

Entä jos tämä tyyppi onkin anoppi? Onko mun pakko olla tekemisissä hänen kanssaan? Pitääkö mun mennä käymään anoppilassa lapsen kanssa jos en tahdo?

Kysymyksiä. Minulle vastaus on selvä. En tahdo pitää yehtyttä ja en pidä. Mitä mieltä te ilette? :)

Ei ole todellakaan pakko jos ei halua.En minäkään pidä yhteyttä moniin ihmisiin (edes serkkuihini) koska en halua.
Anoppiin pitäisin (ehkä) jos sellainen vielä olisi olemassa.

[QUOTE="vieras";26950201]Ei tietenkään ole pakko, mutta mun mielestä sen ei sais kuitenkaan estää lapsia näkemästä esim. mummoaan, jos ne sitä haluaa tavata.[/QUOTE]

Pitääkö mun tutustuttaa lapseni joka kerta mummoon kun hän käy meillä? Lapsi kun ei tunne häntä kun näkee kerran vuodessa. Pitääkö mun antaa hänen lähteä lapseni kanssa ulkoilemaan kahdestaan? pitääkö mun antaa lapseni mummolaan kyläilemään yksin? Entä yökylään? lapsi on 5v.

Ja tähänkin mulla itselläni on selkeä vastaus, en anna. siksi koska lapseni ei tunne mummoaan. Ja mummo ei yrityksistämme huolimatta ole halunnut oppia tuntemaan lasta. Joten annan asian olla ja olemme ja elämme ilman mummoa.

Yhteistyössä