Onko pakko jos ei taho?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilma

Vieras
Pitäis huomenna mennä juhliin miehen ex-tyttöystävän kotiin. Entisellä tyttöystävällä on isosisko joka on parisuhteessa miehen ystävän kanssa, ja heillä on juhlat joihin meidät on kutsuttu. nyt ku vielä on meillä miehen kans vähän vaikeaa niin se tekee tilanteesta vielä paskempaa! eikä siellä oo ketää ketä mulla kiinnostais nähdä. ja mainittakoon, että mies oli se jätetty osapuoli heidän parisuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vilma:
Pitäis huomenna mennä juhliin miehen ex-tyttöystävän kotiin. Entisellä tyttöystävällä on isosisko joka on parisuhteessa miehen ystävän kanssa, ja heillä on juhlat joihin meidät on kutsuttu. nyt ku vielä on meillä miehen kans vähän vaikeaa niin se tekee tilanteesta vielä paskempaa! eikä siellä oo ketää ketä mulla kiinnostais nähdä. ja mainittakoon, että mies oli se jätetty osapuoli heidän parisuhteessa.

no en kyllä menis, enkä usko että mies edes kysyiskään että mennäänkö, mielummin lähettäs johonkin kahestaan ja sanottas ettei päästä.

..itte en menis, varsinkaan jos on miehen kans ollut 'vaikeeta' just nyt lähinaikoina. Ei tosiaan oo pakko -eikä oikeestaan kannata, jos ei huvita, silllä ei se oo hauskaakaan silloin- et ole pelkuri :) mieti mikä on ittelles parhaaksi

Alkuperäinen kirjoittaja ap kysyy:
vaikealta kyllä tuntuis mennä mutta oonko minä pelkuri jos en mee?

no et, mulla sellanen periaate että jos ei pakko niin en kyllä tee mitn mikä ei tunnu hyvältä. Älä Sinäkään, älä edes ketään miellyttääkses...

Alkuperäinen kirjoittaja olio:

no et, mulla sellanen periaate että jos ei pakko niin en kyllä tee mitn mikä ei tunnu hyvältä. Älä Sinäkään, älä edes ketään miellyttääkses...

mutta kyseessä on kuitenki miehen ystävä, jota ei todennäköisesti nää sitten pitkään aikaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja olio:

mutta kyseessä on kuitenki miehen ystävä, jota ei todennäköisesti nää sitten pitkään aikaan..

no sitten päästät miehes jos et itse halua mennä.