Onko pakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Papsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Papsu

Vieras
Tänään ois perhekahvila tossa lähellä. MLL:n.
Sairastan masennusta, ja tänään on erityisen huono päivä. Itkeny oon vaan koko aamun.

Onko mun pakko mennä sinne? Siis tiedän että ei tietenkään ole mikään pakko, mutta kun se tekis mulle toisaalta hyvää että mentäisiin, mutta ajatuskin lähtemisestä vähän pelottaa ja ahdistaa, ja lisäksi olen kamalan (oikeasti!) näköinen kun kyynelehtinyt ja vollottanut koko aamun. Silmät on ihan punaiset ja turvonneet.

Mitä mää tekisin... tätä itkemistä ei saa nyt jotenki loppumaan. Auttakaa kaverit?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Onko sinulla lääkitys masennukseen?

Ei vielä. Käyn viikottain terapiassa. Olen raskaana, joten siks lääkkeitä ei vielä oo mietitty, paitsi eilisellä käynnillä sanoin että nyt en selviä enää ilman. Joten asia on hoidossa, mutta vielä mulla ei oo lääkkeitä.

Hyvä juttu, että saat apua :) Jos saat aikaisiksi lähteä sinne kerhoon niin sitten saattaa tuntua ihan mukavalle, kun siellä olet... Siis vaikka lähteminen olisikin vaikeaa... Hyvää jatkoa!

Lähe vaan.
Pese naama kylmällä vedellä ja laita hiukset kuntoon ja menoksi. Jos alkaa siellä itkettämään ni se ei haittaa, kyllä kaikki sua ymmärtää ja kerro mistä kiikastaa, jos niin käy. Sieltä saat kuntelijan ihan varmasti, jos tarve vaatii. :hug:

Mitä jos vain kampeaisit itsesi ulos metsään keräämään käpyjä ja muuta ovikranssia verten - pääset tavallaan käyntiin, ajatukset irti neljän seinän sisältä ja et joudu keräämään kamalasti voimia smaaltalkiin (jota on kai kuitenkin pakko ihmisten kanssa harrastaa). Ulos vaan reippailemaan!

Yhteistyössä