Onko palsta sinulle vain ajanviete

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
vai saatko täältä myös ajatuksia itsellesi?
Saatko täältä omille ajatuksillesi tukea?
Auttaako palsta sinua omissa päätöksissäsi jossakin suhteessa?

Mulle palsta ei ole ollut vain ajanviete, vaan olen myös tämän kautta saanut sekä tukea ajatuksilleni että teoilleni ja palsta on myös avartanut omaa ajatusmaailmaani.

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja & Borkku:
vai saatko täältä myös ajatuksia itsellesi?
Saatko täältä omille ajatuksillesi tukea?

V:Joskus, aika harvoin

Auttaako palsta sinua omissa päätöksissäsi jossakin suhteessa?
V:Toisinaan

Mulle palsta ei ole ollut vain ajanviete, vaan olen myös tämän kautta saanut sekä tukea ajatuksilleni että teoilleni ja palsta on myös avartanut omaa ajatusmaailmaani.

Oon mä ruokahelppiä saanu ja pari kavegriii

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
*reps* mut sä oot Fantan kans sellasia jotka on pistäny mut ajattelemaan monista asioista monella tapaa tässä vuosien aikana.
Joskus aiemmin tää oli ehkä mullekin enemmän kuin vain ajan tappamista ja kotitöistä lintsaamista. Pukkaanpa sulle ihan kohta yytä.

Ajanvietettä, välillä toki herättää ajatteluakin.. Lähinnä tämän palstan kautta olen tajunnut kuinka paljon suomessa on ahdasmielisiä, jääräpäisiä ihmisiä, jotka eivät suostu uskomaan tosiasioita ja itsekkäästi pitävät itseään parempina kuin muut. Ajatuksia herättää myös se, millaisia lapsia tällaiset kasvattavat.

Esimerkiksi näiden homokeskustelujen jälkeen olen kauhulla alkanut odottaa milloin opettajana minulle tulee vastaan vanhempia, jotka kauhistuvat kun homous esitetään yhtenä normaalina vaihtoehtona esim. oppikirjoissa ja toki opetuksessanikin korostan suvaitsevaisuutta. (sori, ehkä aiheen vierestä, mutta herättänyt paljon mietintää tämä:))

Alkuperäinen kirjoittaja vakkarivieras:
Ajanvietettä, välillä toki herättää ajatteluakin.. Lähinnä tämän palstan kautta olen tajunnut kuinka paljon suomessa on ahdasmielisiä, jääräpäisiä ihmisiä, jotka eivät suostu uskomaan tosiasioita ja itsekkäästi pitävät itseään parempina kuin muut. Ajatuksia herättää myös se, millaisia lapsia tällaiset kasvattavat.

Esimerkiksi näiden homokeskustelujen jälkeen olen kauhulla alkanut odottaa milloin opettajana minulle tulee vastaan vanhempia, jotka kauhistuvat kun homous esitetään yhtenä normaalina vaihtoehtona esim. oppikirjoissa ja toki opetuksessanikin korostan suvaitsevaisuutta. (sori, ehkä aiheen vierestä, mutta herättänyt paljon mietintää tämä:))

Mun oman tyttäreni hyvä ystävä on muuten sateenkaariperheestä :D ja aivan ihana tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ajanviete, on. Siinä sivussa saattaa löytyä jotain fiksuakin, millä lohduttaa pientä mieltään. Joskus.

Näin mullakin. Tosin syyskuusta eteen päin en ehdi varmaankaan enää ollenkaan palstailemaan, kun opiskelu vie taas mukanaan. Mutta tosiaan näin "vauvalomalla" on ollut kiva palstailla, samoin silloin kuumeiluaikana.

Yhteistyössä