onko palstalla Porilaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porin matkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

porin matkaaja

Vieras
sitä vaan et olisko siellä jotain kivaa tapahtumaa ajalla 24-27.7
Jotain kivaa päiväks ja vielä kivempaa illaks:)

muutenkin sais nyt kehua mis kannatta käydä ja mistä saa hyvät sapuskat :p

Jos on lapsia niin kannattaa päivällä poiketa katsomassa Kirjurinluodossa eläimiä. Siinä voi samassa paikassa uida ja on myös iso leikkipuisto. Yyteri on aina näkemisen arvoinen, mutta sinne on keskustasta kyllä jonkinverran matkaa... Minkälaista iltaviihdettä haet ja minkä ikäisille? Porilainen saannee nimensä hamPurilaisesta. Joku vaan vääntänyt purilaisesta porilaisen. Näin mä siis veikkaan :D Tai sitten ne on keksitty Porissa.

[QUOTE="hep";26622347]Jos on lapsia niin kannattaa päivällä poiketa katsomassa Kirjurinluodossa eläimiä. Siinä voi samassa paikassa uida ja on myös iso leikkipuisto. Yyteri on aina näkemisen arvoinen, mutta sinne on keskustasta kyllä jonkinverran matkaa... Minkälaista iltaviihdettä haet ja minkä ikäisille? Porilainen saannee nimensä hamPurilaisesta. Joku vaan vääntänyt purilaisesta porilaisen. Näin mä siis veikkaan :D Tai sitten ne on keksitty Porissa.[/QUOTE]

Juu niin siis olis kaks aikuista naista(30v) lähössä,ei lapsia. Eläimii voidaan kyl mennä katsomaan mekin:) Illaks jotain kivaa koska toinen on sinkku et olis jotain menoo ja äksöniä. Onko siel yyteris jotain muutakin kun se jumalattoman pitkä hiekkaranta? Mitään kirkkoja jakseta kierrellä. Entäs majoituksista,mitä suosittelet?

Hmm no majoituksesta en oikeen osaa sanoa. Telttailemaan pääsee maauimalan viereen, eli Isomäkeen, jos on erämeiningillä ja pienellä budjetilla liikenteessä. Hotelleista Sokoshotel Vaakuna ja Cumulus ovat tasokkaammat mutta tietty sitten kalliimatkin.. Yyterissä on sininen laguuni (joku baari tms.) jossa vissiin voi myös majoittua. Sit siellä on myös Yyteri hotelli jossa yhteydessä on kylpylä. En oo itse koskaan ollut siellä viettääs iltaa niin en tiedä millainen meno on. Keskustasta baareista voisin suositella Antonia. Se on sellainen, ettei ainakaan ole ns. teinimeininkiä, mutta siellä ei ole tanssilattiaa. Yökerhoista paras mielestäni sun ikäselle (ja mun ikäselle :D) on PK eli punainen kukko. Siellä on melkein aina joku humppabändi soittamassa yhdessä tasossa, jumputijumputitanssia yhdessä kerroksessa ja sitten on vielä joku kerros mistä en tiiä mitä siel on :D Oon yleensä ollut vaan joraamassa. Niin ja siellä Kirjurinluodossa on myös erinomaisesti piknikkaus tilaa ja saa myös kylmiä juomia siinä rannassa jos haluaa :)

oho.. Nuo olikin tuollaset päivät... Melkein ainakin suosittelen arkipäivisin Monttua. Se taitaa olla ainut paikka jossa ihmiset viihtyvät noin arkena. Siellä voi laulaa karaokea, ja saa 3eurolla juomia, mielestäni ainakin tiistaisin ja keskiviikkosin. Tanssia siellä ei voi, mutta muuten ihan ok paikka.

Kyllä montussa tanssia voi.Mut monttu on ehkä ainut missä porukkaa on viikolla mutta kuten aikaisemmin totesin, pori on ihan persläpi paikka sen suhteen ettei mitkään paikat tahdo olla viikolla auki.Jazziviikko ehkä tekee poikkeuksen, mut vanha mestari ja du.kin lopetettu,ne oli aina auki.

Yhteistyössä