?
??
Vieras
kertokaahan kokemuksia,jos olette pariterapiassa käyneet?onko ollut hyötyä vai haittaa?meillä harkinnassa mennä sinne.en oikein tiedä mikä meillä mättää..minä en jostain syystä ole tyytyväinen tähän suhteeseen,tuntuu vaan että tunteita ei enään ole
mielessä pyörii enemmän ja enemmän,että haluan erota..mutta toisaalta,miksi heittäisin tämän kaiken hyvän menemään?mieheni rakastaa minua,meillä on kaksi ihanaa tytärtä,talo,sekä melko uusi auto.tuskin voisin koskaan saada parempaa elämää,kuin mitä minulla nyt on.seksielämämme on kuollutta,koska minua ei juuri koskaan haluta,velvollisuudesta kuitenkin "annan". olin ihastunut jokin aika sitten erääseen mieheen,tunteeni olivat erittäin vahvoja,en kuitenkaan tehnyt asialle mitään (olimmehan molemmat varattuja),silloin vain huomasin,ettei minulla ole enään tunteita miestäni kohtaan.kuinka voisin "rakastua uudelleen"? miehelleni olen kertonut,ettei mielestäni meillä mene hyvin,hän on ymmärtäväinen ja ehdotti tätä pariterapiaa.mieheni ansaitsisi parempaa..